Дети предпочли оперу брокколи в кампании от McCann Stockholm
20 Фев 2020, 11:23

Дети предпочли оперу брокколи в кампании от McCann Stockholm

McCann Stockholm удалось заставить детей пойти на оперу, предложив им выбрать из двух зол лучшее – оперу или брокколи. В рамках кампании вместо традиционных флаеров родителям на улицах Стокгольма, в супермаркетах и в метро раздавали брокколи. В результате на представление для детей пришли 1,000 детей и родителей. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel