06 Май 2008, 06:19

Державному підприємству «ПРЕСА» — 10 РОКІВ

У травні 2008 року виповнюється 10 років з дня створення ДП «Преса».

Державному підприємству «ПРЕСА» — 10 РОКІВ

У травні 2008 року виповнюється  10  років  з  дня  створення  ДП  «Преса».

 

Усі ці роки ДП «Преса» здійснює роботу по організації і проведенню передплати  вітчизняної та зарубіжної періодики і книг, а також їх роздрібне розповсюдження  на території  України та за її межами. За 10 років підприємство пройшло шлях становлення, розвитку, зміцнення й вдосконалення матеріально-технічної бази, зростання кваліфікації працівників, набуло високої ділової репутації. Партнерами ДП «Преса» стали понад 1000 вітчизняних видавництв, редакцій, видавничих  фірм  і  зарубіжних контрагентів.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

Загальний  тираж періодичних видань і книг,  проекспедируваних ДП «Преса» у  2007 році,  становить понад   528  млн. примірників, тоді  як  у 1998 року він складав лише 327 млн. примірників. Всього ж за 10 років  підприємством  було проекспедирувано 5 253 млн. примірників видань.

 

Двічі на рік, для проведення передплати на І-ше та ІІ-ге півріччя, ДП «Преса» формує та видає друком «Каталог видань України» та «Каталог видань зарубіжних країн» загальним накладом 250 тис. примірників. На даний час підприємство включає в свої каталоги, загалом, понад 10 000 українських та зарубіжних видань. Хоча на початку своєї діяльності — у 1998 – 1999 роках підприємство розповсюджувало всього близько 4,5 тис. видань.

 
Для збільшення аудиторії передплатників, інформування їх про послуги ДП «Преса» функціонує корпоративний сайт підприємства — www.presa.ua, на якому можна ознайомитись з переліком передплатних видань та скористатися послугою «Передплата on-line», завдяки якій тепер кожен клієнт має можливість оформити передплату на періодичні видання України через мережу Internet.

 

Обравши своєю стратегією впровадження новітніх технологій, надання якісних послуг, постійну стабільність розвитку, підприємство здобуло авторитет і стало відомим не тільки на теренах України, а й в країнах СНД і далекого зарубіжжя.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео