Нова айдентика була створена на замовлення Державної служби морського та річкового транспорту України агентством Dmytro Bulanov creative büro. Попередній символ був геральдичного типу і виглядав дещо архаїчним, заскладним по деталізації, та нагадував символи морських служб інших закордонних організацій, наприклад Берегової охорони США (USCG) та Міжнародної морської організації (IMO).
У Служби фактично не існувало правил, принципів візуальної системи ідентичності, починаючи від ділової документації і закінчуючи дизайном сайту та службовим транспортом. Окрім оновлення самої символіки, задача передбачала створення правил та принципів корпоративної айдентики та ключових образів (keyvisual), які б виділяли Морську Адміністрацію серед інших державних органів, відображаючи специфіку її діяльності.
Спільно з керівництвом Морської адміністрації було поставлено завдання розробити нову символіку, яка буде одночасно наслідувати загальновідомі у професійному колі символи морської та річкової служби, при цьому зберігаючи серйозний характер держустанови та відображаючи такі поняття як контроль і безпека, оскільки Морська Адміністрація є насамперед контролюючим органом. В агентстві прагнули створити напівабстрактний символ, який швидше натякатиме, аніж буквально зображатиме щось одне (наприклад, якір чи корабель). З першого погляду цей символ нагадує якір, але не є ним, оскільки в ньому відсутні характерні крюки. Нижня, міцна частина нагадує низ корабля, а верхня частина містить натяк на маяк. Також символ має характерні ознаки буя. У підсумку знак є набором асоціацій із образами морської та річкової служби, при цьому залишаючись відсторонено абстрактним.
Елементи дужок по боках символізують контроль і безпеку. Надалі у системі айдентики ці дужки використовуються як основний візуальний і функціональний елемент, куди, замість знаку, можна вставляти текстові цитати, фото-ілюстрації, тощо.
Шрифтова частина логотипу доповнює символ міцними потужними формами літер із характером, та маленькими родзинками (як наприклад ромбічні точки у літері «ї», та пластичні закінчення -к- та інших літер), вирішуючи питання цілісності, впевненості і легкості сприйняття написання.
Окрім фірмових дужок створили додаткові графічні елементи на базі характерної шестикутної форми загального силуету логотипу: елементи «хвилі» з гострими кутами та половину шестикутника.
Ці елементи утворюють гнучкий у використанні і цілісний за загальними стилем конструктор, який дає можливість створювати різні комбінації, залишаючись у рамках правил та принципів айдентики, які прописали у брендбуці.
На базі створеної айдентики компанія Kitsoft, яка займається розробкою та впровадженням цифрових технологій для державних органів, розробила онлайн-платформу, керуючись інтересами цільової аудиторії з акцентом на послуги, які надає Служба. Дизайн порталу створено насамперед з урахуванням вимог Дизайн-системи державних сайтів України. Із елементів айдентики він наслідує фірмову кольорову гаму, знак і логотип, а також фірмовий шрифт Proba Pro (автор Андрій Константинов, MintType), який збігся із вибором агентством корпоративного шрифту для Морської адміністрації із Дизайн-системою державних сайтів України, де саме цей шрифт є рекомендованим для використання.
Після затвердження оновленої айдентики Державної служби морського та річкового транспорту України, через деякий час відкрився і вже повноцінно працює Моррічсервіс — сервіс для моряків у Одесі, а нещодавно у Ізмаїлі. Для нього ми створили логотип, який є спрощеним символом основного лого Морської адміністрації, так би мовити, полегшеною версією. Це вже більш конкретний символ якоря без охоронних дужок. Його відкритість, легкість та прямолінійність у плані асоціацій, у порівнянні із напівабстрактним і більш складним символом Морської адміністрації, має на меті підкреслити відкритість та B2C (чи G2C / Goverment 2 Citizen) напрям сервісу, при цьому наслідуючи прямий зв'язок і асоціацію зі Службою.
Айдентика Моррічсервісу також наслідує принципи фірмового стилю Морської адміністрації, такі як похідна кольорова гамма та фірмовий шрифт Proba Pro. Над системою ідентифікації та навігації працював дизайнер Олександр Кривець із командою агентства Solutions for People, які консультувались із нами щодо правил використання фірмового стилю Морської адміністрації.