Комунікаційна група dentsu Ukraine запускає новий проект у сфері соціально відповідальних комунікацій – краудсорсингову платформу Varto, яка покликана надати доступ некомерційному сектору до комунікаційних послуг.
Громадські організації заслуговують на таку ж комунікаційну підтримку, як і бренди міжнародних корпорацій. Проект планує об’єднати найкращих спеціалістів та рекламну індустрію для забезпечення такої підтримки.
Послуги, які може надавати платформа: комунікаційний супровід, комунікаційна стратегія, консультації з будь-якого питання медіа та комунікацій. Основний критерій відбору соціальних ідей – проект повинен вирішувати системну проблему суспільства, а не бути панацеєю в індивідуальному випадку.
Як це працюватиме?
- Професійні рекламісти групи dentsu Ukraine та інші спеціалісти рекламного ринку – стратеги, аналітики, арт-директори, копірайтери, об’єднуються у спільноту інтелектуальних волонтерів та генеруватимуть медійний інвентар (ТБ, діджитал, OOH) для реалізації кампаній соціальних проектів.
- НГО, благодійні фонди і автори соціальних ідеї подають брифи на конкурс із комунікаційного обслуговування своєї ідеї.
- Проект проходить аудит серед спільноти інтелектуальних волонтерів, верифікуються адреси благодійних/громадських організацій, встановлюються особи ініціаторів соціальних проектів.
- Після відбору ідеї формується проектна команда для її реалізації.
Для більшої ефективності роботи платформи також запрошуються соціально-відповідальні бренди для партнерства в проекті varto.