Мережа спортивних магазинів Decathlon стала однією з перших компаній, яка долучилася до ініціативи Європейської Комісії “Зобов’язання зеленого споживання” щодо зменшення глобального вуглецевого сліду.
Така ініціатива є частиною Європейського кліматичного пакту — загальноєвропейської ініціативи, що запрошує людей, громади та організації для участі у кліматичних діях задля побудови зеленішої Європи.
Decathlon разом з Colruyt Group, LEGO Group, L’Óreal та Renewd стали
першими новаторськими підприємствами, які беруть участь у цьому пілотному проекті. Своїми підписами компанії пообіцяли пришвидшити свою діяльність з переходу до зеленого споживання. Зобов’язання були розроблені спільними зусиллями Єврокомісії та зазначених компаній.
Щоб приєднатися до “Зобов’язання”, компанії мають гарантувати активну діяльність щодо покращення впливу на навколишнє середовище та наданню допомоги споживачам робити більш сталі покупки. Для цього компанії повинні вжити конкретних заходів щонайменше у трьох з п’яти зобов’язань:
1. Контроль за вуглецевим слідом компанії, включаючи ланцюг поставок.
2. Розрахунок вуглецевого сліду для флагманських товарів компанії та досягнення його зниження.
3. Збільшення продажу стійких продуктів або послуг.
4. Направлення частини витрат на інформування громадськості для просування
стійких практик.
5. Забезпечення споживачів інформацією про дії компанії в цьому напрямку.
Зазначимо, що Decathlon має глобальну ціль до 2026 року знизити кількість викидів вуглецю на 40% у порівнянні з 2016 та виготовляти 100% асортименту з застосуванням екологічного підходу. В Україні наразі компанія також працює над зниженням викидів СО2 та запуском стійких бізнес-моделей.