Теплий кейс «Фармак»
21 Фев 2022, 14:45
PR

Теплий кейс «Фармак»

Часи, коли бренди позиціонували себе «надлюдьми» та використовували меседжі «зі мною ти також будеш героєм», давно минули. Наразі компанії все більше стають вірними помічниками, які турбуються про споживача.

Успішний кейс такого підходу є у фармацевтичної компанії «Фармак». Цієї зими підприємство стало спонсором Головної ялинки на Софійській площі та встановило на локації інноваційну теплу зону з надпотужними УФО. Слоган кампанії: «Фармак зігріває та бажає здорового Нового року».

Ідея, здавалося б, лежала на поверхні. Біля ялинки холодно, а її найвідданіші відвідувачі — діти — швидко замерзають. Але таку теплу зону встановлювали у святковому містечку вперше. Це ще раз доводить, що все геніальне — просто. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Охочих прогулятися святковою локацією та зігрітися біля теплої зони «Фармак» цього року було справді багато. Острівок тепла зібрав довкола понад 4 мільйони відвідувачів, а сама компанія більше 40 разів була відмічена на фото користувачів у соціальних мережах.

Крім турботи про здоров’я українців, лідер вітчизняної фармацевтики ще раз продемонстрував свою пристрасть до інновацій. Відтак локація мала ще й інтерактивну складову: при натисканні на різні частини зони, вони змінювали кольори.

Расскажите друзьям про новость