Часи, коли бренди позиціонували себе «надлюдьми» та використовували меседжі «зі мною ти також будеш героєм», давно минули. Наразі компанії все більше стають вірними помічниками, які турбуються про споживача.
Успішний кейс такого підходу є у фармацевтичної компанії «Фармак». Цієї зими підприємство стало спонсором Головної ялинки на Софійській площі та встановило на локації інноваційну теплу зону з надпотужними УФО. Слоган кампанії: «Фармак зігріває та бажає здорового Нового року».
Ідея, здавалося б, лежала на поверхні. Біля ялинки холодно, а її найвідданіші відвідувачі — діти — швидко замерзають. Але таку теплу зону встановлювали у святковому містечку вперше. Це ще раз доводить, що все геніальне — просто.
Охочих прогулятися святковою локацією та зігрітися біля теплої зони «Фармак» цього року було справді багато. Острівок тепла зібрав довкола понад 4 мільйони відвідувачів, а сама компанія більше 40 разів була відмічена на фото користувачів у соціальних мережах.
Крім турботи про здоров’я українців, лідер вітчизняної фармацевтики ще раз продемонстрував свою пристрасть до інновацій. Відтак локація мала ще й інтерактивну складову: при натисканні на різні частини зони, вони змінювали кольори.