«Датагруп» придбала провайдера Volia
22 Дек 2020, 14:33

«Датагруп» придбала провайдера Volia

Національний оператор фіксованого зв’язку та цифрових послуг України домовився про придбання 100% компанії Volia за підтримки фонду EEGF II Horizon Capital. Угода підлягає офіційному схваленню з боку регуляторних органів.

«Я з нетерпінням чекаю цього нового, захоплюючого етапу в розвитку компанії. Ринок фіксованого широкосмугового доступу до мережі Інтернет в Україні надзвичайно роздроблений, оскільки в країні працює понад 5000 постачальників послуги доступу до мережі Інтернет. Ця велика фрагментація не дозволяє більшості гравців підтримувати високий рівень інвестицій, необхідний для постійного впровадження нових технологій, що є критичним у сучасному цифровому світі. Злиття компаній «Датагруп» та Volia дозволить нам створити операційну синергію, інвестувати в модернізацію наших мереж, продовжувати надавати високоякісні послуги нашим клієнтам та відкриє більше можливостей для наших співробітників. Кожна компанія обслуговує різні сегменти ринку: «Датагруп» є лідером B2B-сегмента, лише 15 % доходів якої приносить B2C, тоді як Volia – лідер у сегменті B2C, що отримує менш ніж 5 % своїх доходів від B2B-клієнтів. Після інтеграції об’єднаний бізнес буде генерувати більше ніж 130 мільйонів доларів виручки та 50 мільйонів доларів EBITDA, з одним з найнижчих коефіцієнтів заборгованості серед великих телекомунікаційних компаній у регіоні Центрально-Східної Європи. Ми сподіваємось, що ця угода дозволить залучити інвестиції в інфраструктуру України як з боку вітчизняних, так і з боку міжнародних інвесторів. Ми віримо в Україну та її майбутнє!», — зазначив Михайло Шелемба, генеральний директор та акціонер «Датагруп».

Антон Дзюбенко, генеральний директор компанії Volia зазначив, що злиття дозволить провайдеру впровадити нові технології, поліпшити стандарти корпоративного управління та зробити вагомий внесок на шляху України до діджиталізації та подолання цифрового розриву.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нагадаємо, раніше Volia провела ребрендинг.

Расскажите друзьям про новость