Дарниця зізналась у коханні серцю завдяки альтернативним валентинкам
14 Фев 2020, 10:20

Дарниця зізналась у коханні серцю завдяки альтернативним валентинкам

Digital-агенство Postmen створило для фармацевтичної компанії Дарниця серію альтернативних валентинок-стікерів, де за допомогою фразеологізмів зізнається у коханні головному персонажу — людському серцю. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На створення цих стікерів компанію надихнули культові жувальні гумки «Love is…». Для привітання команда вирішила переосмислити класичні валентинки та обіграти символічність серця.

Таким чином Postmen та Дарниця хотіли не лише привітати зі святом, а й привернути увагу до здоров’я серця — органа, який допомагає нам переживати всі найщасливіші моменти закоханостей. 

А на офіційній сторінці Дарниці в Instagram можна взяти участь у конкурсі та виграти серію наліпок з серцями-валентинками.

 

Расскажите друзьям про новость