«Дарниця» радить як говорити привіт на карантині та запускає челендж з Фейсбук-фреймами
21 Мар 2020, 07:39

«Дарниця» радить як говорити привіт на карантині та запускає челендж з Фейсбук-фреймами

Digital-агенція Postmen створила для фармацевтичної компанії «Дарниця» серію з п’яти фреймів для автарок у Фейсбук та запустила челендж #ітобіраджу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожен фрейм — це окрема порада, яка допоможе дотримуватись правил карантину, об’єднана хештегом #ітобіраджу. Тепер фотографія користувачів соцмережі говорить з фолловерами, і у дружньому та доброму тоні нагадує про прості правила.

Таким чином агенція Postmen та Дарниця натякають, що правила поведінки під час карантину не важкі і є частиною нашого життя. Адже зараз ми всі — одна велика команда.

І кожен має дбати про своє здоров’я та інших.

Переходьте за посиланнями та обирайте той фрей, який вам до смаку: 

Расскажите друзьям про новость