«Дарниця» радить як говорити привіт на карантині та запускає челендж з Фейсбук-фреймами
21 Мар 2020, 07:39

«Дарниця» радить як говорити привіт на карантині та запускає челендж з Фейсбук-фреймами

Digital-агенція Postmen створила для фармацевтичної компанії «Дарниця» серію з п’яти фреймів для автарок у Фейсбук та запустила челендж #ітобіраджу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен фрейм — це окрема порада, яка допоможе дотримуватись правил карантину, об’єднана хештегом #ітобіраджу. Тепер фотографія користувачів соцмережі говорить з фолловерами, і у дружньому та доброму тоні нагадує про прості правила.

Таким чином агенція Postmen та Дарниця натякають, що правила поведінки під час карантину не важкі і є частиною нашого життя. Адже зараз ми всі — одна велика команда.

І кожен має дбати про своє здоров’я та інших.

Переходьте за посиланнями та обирайте той фрей, який вам до смаку: 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео