«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото
13 Май 2020, 14:43

«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото

Команда digital-агенції Postmen та фармацевтична компанія «Дарниця» вирішили підтримати аудиторію. Тому створили активацію, яка дає можливість публікувати на карантині такі ж красиві фото, як із подорожей.

Дарниця закликала підписників в Facebook надсилати в коментарі свої карантинні селфі. Компанія обере 10 щасливчиків, яким дизайнери Postmen прикрасять фото. 

Активація триває до 14 травня, тож у вас ще є час долучитися. Додавайте свої фото сюди.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость