«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото
13 Май 2020, 14:43

«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото

Команда digital-агенції Postmen та фармацевтична компанія «Дарниця» вирішили підтримати аудиторію. Тому створили активацію, яка дає можливість публікувати на карантині такі ж красиві фото, як із подорожей.

Дарниця закликала підписників в Facebook надсилати в коментарі свої карантинні селфі. Компанія обере 10 щасливчиків, яким дизайнери Postmen прикрасять фото. 

Активація триває до 14 травня, тож у вас ще є час долучитися. Додавайте свої фото сюди.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость