Цок-цок. Грайлива великодня комунікація для «Сільпо»
19 Апр 2020, 17:28

Цок-цок. Грайлива великодня комунікація для «Сільпо»

Так, цього року Великодню не пощастило з часом, але «Сільпо» та R Agency вирішили, що це не привід падати духом. Навпаки — це привід трохи змінити імідж свята, зробити його сучаснішим, веселішим та підняти людям настрій.

Замість звичного урочистого тону — грайливий, замість традиційних образів — крейзі яєчки, замість нікому не потрібних флаєрів на касі — круті каталоги з наклейками всередині, стікерпак у телеграмі та купа іншої краси.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео