Цок-цок. Грайлива великодня комунікація для «Сільпо»
19 Апр 2020, 17:28

Цок-цок. Грайлива великодня комунікація для «Сільпо»

Так, цього року Великодню не пощастило з часом, але «Сільпо» та R Agency вирішили, що це не привід падати духом. Навпаки — це привід трохи змінити імідж свята, зробити його сучаснішим, веселішим та підняти людям настрій.

Замість звичного урочистого тону — грайливий, замість традиційних образів — крейзі яєчки, замість нікому не потрібних флаєрів на касі — круті каталоги з наклейками всередині, стікерпак у телеграмі та купа іншої краси.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость