03 Дек 2021, 13:18

Цифрові страви PlayStation можна спробувати в реальному світі

У співпраці з відомими австралійськими ресторанами та Deliveroo, PlayStation Australia створила «PlayStation To Plate», комунікаційну кампанію, яка запускається сьогодні. У партнерстві з трьома ресторанами в Сіднеї та Мельбурні PlayStation To Plate переносить їжу, представлену в своїй лінійці ексклюзивних ігор, у реальний світ, щоб створити смачні моменти ескапізму. Від постапокаліптичного жорсткого світу The Last of Us: Part II до барвистих міжгалактичних вимірів Ratchet and Clank: Rift Apart і до різноманітних міжнародних пошуків скарбів, які можна знайти в Uncharted: Legacy of Thieves, PlayStation to Plate подає справжній смак всесвіту PlayStation.

Їжа та ігри були ключовими джерелами втечі від реальності та радості для багатьох австралійців. Amplify використав це розуміння та визначив культурних лідерів у спільних точках захоплення, щоб створити новий спосіб залучення австралійців та продемонструвати місце PlayStation у культурі. Від пекарні Artisan і сенсації TikTok Bistro Morgan до культової класики Сіднея Mary’s і фаворита сімей The Italian Bowl. Завдяки цим партнерствам кампанія може спілкуватися з новою аудиторією за межами ігрової спільноти.

Комунікаційна агенція Poem тісно співпрацює з Amplify та PlayStation Australia, щоб привернути увагу до кампанії за допомогою стратегії спілкування, інфлюенсерів, соціальних мереж та підтримки івентів.

Їжу PlayStation To Plate можна буде замовити з 3 по 13 грудня у всіх ресторанах-учасниках та онлайн через Deliveroo. Весь вміст транслюватиметься через соціальні мережі PlayStation Australia та партнерські соціальні мережі ресторанів.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео