Центр демократії та верховенства права провів міні-курс «Коронарне мислення: як медіа виживати онлайн»
22 Апр 2020, 12:55

Центр демократії та верховенства права провів міні-курс «Коронарне мислення: як медіа виживати онлайн»

Його можна переглянути безкоштовно на Youtube

Редактори, журналісти та професійні аналітики у форматі 30-хвилинних лекцій розповіли, як змінюються медіа та їхні читачі. Також лектори ділилися успішними прийомами роботи під час пандемії, адже деякі видання вже знайшли вихід із кризи і працюють у нових форматах.

Учасниками міні-курсу стали 40 журналістів і редакторів онлайн-медіа. Під час навчання йшлося, зокрема, про новини під час пандемії, роботу у соцмережах, створення переконливої аналітики та журналістику даних. «Ми розуміємо, наскільки цінним є дотримання журналістських стандартів, фактчекінг, підготовка якісних новин і аналітики і прагнемо підтримати цю ідею через наш міні-курс», —відзначила Єлизавета Алексіюк, юристка з медійного права ЦЕДЕМ.

Зокрема, перший день міні-курсу був присвячений темі змін правил гри. Про особливості поведінки користувачів Facebook, Telegram та роботу самих соцмереж розповіла Альона Романюк, редакторка проєкту «По той бік новин». У другій лекції Анастасія Іванцова, аналітикиня VoxCheck, зосередилася на темі критичного мислення та джерел перевірок. Йшлося про те, як медіа працювати з масовою панікою серед громадян, яку викликає стрімке поширення COVID-19.

А тому медіа потрібно змінювати формати та відповідати новим умовам. Євген Спірін, головний редактор видання Бабель, говорив з учасниками міні-курсу про те, як новинарям інформувати
читачів про останні події
і водночас дотримуватися балансу. Ще один жанр, на який вплинула епідемія — журналістські розслідування, адже існує ризик, що в очах читачів коронавірус відсуне на задній план теми політики та корупції. Однак журналісти-розслідувачі змінюють формати та збирають аудиторію довкола нових сюжетів. Як саме — на актуальних кейсах пояснювала Аліса Юрченко, редакторка BIHUS.info.

Третій день міні-курсу був присвячений темі аналітики. Олександра Койдель, викладачка Київської школи економіки, розповіла, як за
допомогу структури аргументу та елементів тексту переконати читача дочитати ваш лонгрід і донести до нього ваші ідеї.
Окрім новин і аналітичних текстів, українські онлайн-видання також можуть працювати у форматі журналістики даних: наприклад, аналізуючи великі обсяги статистичної інформації та визначаючи важливі закономірності. Цій темі була присвячена лекція Марини Отт, аналітикині VoxUkraine.

Корисні посилання від лекторів можна переглянути тут.

Расскажите друзьям про новость