«Це нормально» — нова кампанія від київської креативної агенції Patsany та простору сексуальних знань і товарів Lovespace, у якій детабуюється тема сексу та сексуальних фантазій.
Кампанія говорить, що в суспільстві секс подається як дуже інтимна справа, про яку не варто не те щоб зайвий раз базікати, а й навіть думати. Через цей тиск сексуальні фантазії сприймаються як щось вульгарне та брудне, щось, чого треба соромитися.
Серія онлайн та офлайн постерів візуалізує різні фетиші та говорить, що мати сексуальні фантазії — це нормально.
Patsany придумали ідею та розробили комунікацію для бренду в соціальних мережах. Агенція провела фотосесію разом із київським фотографом Романом Пашковським. «На етапі підготовки до кампанії ми зіштовхнулися з тим, що про секс не прийнято говорити не лише в колі, нехай навіть найближчих пацанів та пацанес, а й в рекламі. Соціальні мережі та інші платформи жорстко контролять усі комунікації, в яких є навіть просто згадка про секс. Нашою надметою стало створення естетично привабливої, однак невульгарної соціально значущої кампанії. Бо ця історія не тільки про арт, а про круті зміни для всіх нас. Тому ми вирішили пройтись по межі сексуального, відвертого, гарячого та змістовного, важливого, відкритого до діалогу», — розповідає креативний директор Patsany Дмитро Яцина.
Кожна світлина візуалізує, якими різними можуть бути сексуальні фантазії і що кожна з них — це нормально. Patsany відібрали шортліст найкращих фото та розробили для кожного ключове повідомлення, щоб команда Lovespace могла використовувати всю серію плакатів у соціальних мережах.
Яскраві постери існують не тільки в діджиталі, а й в офлайні. Перші плакати вже можна побачити на п’ятьох локаціях Подолу, далі — арт-виставка буде з’являтися в різних районах Києва.