Credit Agricole запустила всеукраїнську кампанію «Кредити готівкою»
31 Май 2019, 12:30

Credit Agricole запустила всеукраїнську кампанію «Кредити готівкою»

У травні стартувала всеукраїнська кампанія «Кредити готівкою» до 500 000 грн
від банку Credit Agricole та маркетингової агенції Aimbulance.
Кампанія була створена у рамках дворічного партнерства.
Кредит готівкою, кампанія відеороликом, а зображення постером.
Команда не прицінювалась, а обрала все й одразу.
Точнісінько, як і герої кампанії обрали собі і ремонт, і відпустку.
Можуть собі дозволити, бо і вигідні умови, і на різні бажання, і до 500 000 грн.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми вирішили вийти до аудиторії банку Credit Agricole простими та зрозумілими. Але не без нотки іронії та доречного гумору — мова ж про одвічне: ремонт, який never done, чи відпустка, у яку хочеться завжди», — Світлана Лобанова, креативна директорка Aimbulance.  

«Ролик – это часть новой креативной платформы Credit Agricole для национальной промокампании по кредиту наличными для коммуникации на ТВ, в интернете и в отделениях. Его задача – в интересной и привлекательной форме заявить о продукте, донести, для чего нужен кредит наличными, и заинтересовать новых клиентов. С этой задачей в короткий срок отлично справились наше маркетинговое агентство Aimbulance и видеопродакшн студия NO STARS», — Тетяна Шаповал, head of marketing, Credit Agricole.  

Расскажите друзьям про новость