У травні стартувала всеукраїнська кампанія «Кредити готівкою» до 500 000 грн
від банку Credit Agricole та маркетингової агенції Aimbulance.
Кампанія була створена у рамках дворічного партнерства.
Кредит готівкою, кампанія відеороликом, а зображення постером.
Команда не прицінювалась, а обрала все й одразу.
Точнісінько, як і герої кампанії обрали собі і ремонт, і відпустку.
Можуть собі дозволити, бо і вигідні умови, і на різні бажання, і до 500 000 грн.
«Ми вирішили вийти до аудиторії банку Credit Agricole простими та зрозумілими. Але не без нотки іронії та доречного гумору — мова ж про одвічне: ремонт, який never done, чи відпустка, у яку хочеться завжди», — Світлана Лобанова, креативна директорка Aimbulance.
«Ролик – это часть новой креативной платформы Credit Agricole для национальной промокампании по кредиту наличными для коммуникации на ТВ, в интернете и в отделениях. Его задача – в интересной и привлекательной форме заявить о продукте, донести, для чего нужен кредит наличными, и заинтересовать новых клиентов. С этой задачей в короткий срок отлично справились наше маркетинговое агентство Aimbulance и видеопродакшн студия NO STARS», — Тетяна Шаповал, head of marketing, Credit Agricole.