Credit Agricole запустила всеукраїнську кампанію «Кредити готівкою»
31 Май 2019, 12:30

Credit Agricole запустила всеукраїнську кампанію «Кредити готівкою»

У травні стартувала всеукраїнська кампанія «Кредити готівкою» до 500 000 грн
від банку Credit Agricole та маркетингової агенції Aimbulance.
Кампанія була створена у рамках дворічного партнерства.
Кредит готівкою, кампанія відеороликом, а зображення постером.
Команда не прицінювалась, а обрала все й одразу.
Точнісінько, як і герої кампанії обрали собі і ремонт, і відпустку.
Можуть собі дозволити, бо і вигідні умови, і на різні бажання, і до 500 000 грн.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми вирішили вийти до аудиторії банку Credit Agricole простими та зрозумілими. Але не без нотки іронії та доречного гумору — мова ж про одвічне: ремонт, який never done, чи відпустка, у яку хочеться завжди», — Світлана Лобанова, креативна директорка Aimbulance.  

«Ролик – это часть новой креативной платформы Credit Agricole для национальной промокампании по кредиту наличными для коммуникации на ТВ, в интернете и в отделениях. Его задача – в интересной и привлекательной форме заявить о продукте, донести, для чего нужен кредит наличными, и заинтересовать новых клиентов. С этой задачей в короткий срок отлично справились наше маркетинговое агентство Aimbulance и видеопродакшн студия NO STARS», — Тетяна Шаповал, head of marketing, Credit Agricole.  

Расскажите друзьям про новость