Компанія підтримала ініціативу Banda agency, в якій закликають людей стригтися вдома, а гроші, які зазвичай витрачали на стрижку, переводити на допомогу лікарям.
Ні, COMFY не намагатимуться стригти працівників чи клієнтів. Компанія долучилась в інший спосіб. Відсьогодні з кожної проданої машинки для стрижки 10% коштів буде відраховуватись за вказаними реквізитами на сайті.
«Ми не отримували виклик. Але побачивши ініціативу Banda, просто не змогли пройти осторонь. Допомагати важливо. І це може робити кожен по своїх силах», — Наталія Кошова, віце-президент з маркетингу COMFY.
Мета челенджу — зібрати 1 000 000 гривень на закупку засобів індивідуального захисту лікарям, що виїжджають на виклики до пацієнтів із підозрою на коронавірус та надають екстрену медичну допомогу хворим. Наразі їм дуже не вистачає захисних комплектів.
Акція діє впродовж двох тижнів. З початку карантину COMFY закликають дотримуватись правил карантину і купувати онлайн. Магазини мережі працюють в режимі видачі онлайн-замовлень та продають засоби зв’язку. Інтернет-замовлення доставляються безконтактно, а купувати в кредит можна не виходячи з дому.