COMFY і banda запустили кампанію про нездійсненні новорічні обіцянки
16 Дек 2021, 16:35

COMFY і banda запустили кампанію про нездійсненні новорічні обіцянки

Щороку ми обіцяємо собі з 1 січня почати вчити англійську, сісти на дієту та, звичайно, піти до спортзалу. І потім увесь наступний рік дорікаємо собі за невиконані обіцянки.

Команда COMFY закликає легше та веселіше ставитися до новорічних обіцянок, адже вони часто так і залишаються обіцянками, і в цьому немає нічого страшного.

Для рекламної кампанії COMFY та banda зробили шість роликів, які починаються зі звичного новорічного звернення та нездійсненних обіцянок, а закінчується чудовим балаганом на льоду та гарантованими знижками до 50% на домашні гаджети.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость