18 Дек 2019, 10:16

Чорноп’ятничний качкопад — рекламна кампанія для АГРОМАТ

В процесі пошуку ідеї креативне агентство mirrolab зрозуміло, що може обіграти символ, який нагадуватиме про АГРОМАТ — жовта качечка. Бо жовте каченя — це про купання у ванній, де є і плитка, і сантехніка. АГРОМАТ дарував до 70% знижок на свої товари, а це ж неймовірно багато — це ціновий обвал. З цього всього з’явилася ідея — качкопад, це як цінопад, тільки качкопад. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Ідею розвинули не лише в зовнішній рекламі, вона перейшла на цінники та навіть чорна качка оселилася в магазинах. 

Повний кейс можна переглянути тут. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео