Чорноп’ятничний качкопад — рекламна кампанія для АГРОМАТ
18 Дек 2019, 10:16

Чорноп’ятничний качкопад — рекламна кампанія для АГРОМАТ

В процесі пошуку ідеї креативне агентство mirrolab зрозуміло, що може обіграти символ, який нагадуватиме про АГРОМАТ — жовта качечка. Бо жовте каченя — це про купання у ванній, де є і плитка, і сантехніка. АГРОМАТ дарував до 70% знижок на свої товари, а це ж неймовірно багато — це ціновий обвал. З цього всього з’явилася ідея — качкопад, це як цінопад, тільки качкопад. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ідею розвинули не лише в зовнішній рекламі, вона перейшла на цінники та навіть чорна качка оселилася в магазинах. 

Повний кейс можна переглянути тут. 

Расскажите друзьям про новость