«Читати — завжди ОК!»:  Yakaboo провів ребрендинг
21 Май 2021, 13:52

«Читати — завжди ОК!»: Yakaboo провів ребрендинг

За 16 років Yakaboo став найбільшим в Україні книжковим інтернет-магазином. Тут продається понад 300 000 книжкових тайтлів 71 мовою. Розвивається власне видавництво Yakaboo Publishing. Скоро запуститься додаток-читалка. Але за останні роки українці стали менше читати. Всього 27% — регулярні читачі, в Європі цей показник майже у 2 рази вище.

Перед креативниками з Madcats стояла мета провести ребрендинг книжкового інтернет-магазину, оновивши стратегію, дизайн та комунікації.

Madcats хотіли відкрити для бренду нові горизонти. Тому стратегія не про продаж книг, а про популяризацію читання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Поспілкувавшись з читачами про життя, книги, і не тільки, в агенції зрозуміли: коли ти усі вихідні залипав у тренди ютубу, то в понеділок стає прикро за безцільно витрачений час. А ось якщо встиг розкрити книгу — то все ок.

Тож стратегія Yakaboo: «У будь-якій незрозумілій ситуації — читай».

Новий слоган: «Читати — завжди ОК!». Madcats створили конструктор, який зберігає центральний сенс «Читати — ОК», але дозволяє прикласти його до будь-якого контексту. Читати на зупинці — ОК, читати до світанку — теж ОК, читати, а не скролити фід — це дуже навіть ОК!

«Ми мріємо, щоб книги знову стали джерелом знань, сил, натхнення і впевненості для українців. Ми хочемо змінити ставлення до читання в Україні і повернути книгу в життя українців», — зауважив співзасновник Yakaboo Юрій Кривошея.

Yakaboo хоче допомогти українцям знову полюбити книги. Для цього бренд запускає культурні та соціальні проекти. Перший з них, національна ініціатива «Ya_читаю», стартував 21.05.

Madcats хотіли зробити дизайн, який зможе передати любов до читання — актуальним для цифрової епохи шляхом.

Логотип розробили навмисно простий, але насипали у нього родзинок — перевернули вертикально, як назву книги на корінці, що стоїть на полиці.

Дві крапки над новим логотипом «У» — це не помилка, і навіть не хюґе. Це роги яка — легендарного бренд-персонажа. Втім, у дуже модерністській інтерпретації.

Від старої айдентики дизайнери Madcats залишили колір, проте зробили його відтінок більш енергійним та виразним.

І, звісно, створили гнучку дизайн-систему — контейнер, який уміє структурувати контент всередині себе.

Расскажите друзьям про новость