Чим зацікавити медіа, коли ти новий гравець на ринку?
17 Фев 2021, 12:00
PR

Чим зацікавити медіа, коли ти новий гравець на ринку?

Скільки разів з початку карантину ви вдягали вечірню сукню? Чи робите ви мейк-ап й укладку для робочих зумів із дому? Як часто зустрічаєтеся з колегами наживо? 

Маркетинг-команда MIRS — офіційного дистриб’ютора техніки для догляду за волоссям BaByliss — вирішила задовольнити потребу редакторів на «вихід у світ» і влаштувала в грудні New Year Photoshoot — з дотриманням усіх карантинних норм.

Задача

Бренд BaByliss — лідер європейського ринку стайлерів для волосся. Він першим винайшов щипці для завивки, чим спровокував справжню революцію в б’юті-індустрії 1960-х. А випуск таких інноваційних пристроїв, як автоплойка, фен-щітка, випрямляч із мікропаром, дозволив звичайним жінкам без особливих зусиль робити вдома салонні укладки. Для чоловіків була розроблена лінійка BaByliss Men — ергономічні бездротові машинки для стрижки та тримери, з якими доглядати за волоссям на голові, обличчі й тілі зручно в домашніх умовах.

Для України бренд BaByliss новий. На споживчому ринку він з’явився три роки тому й для широкого загалу менш відомий за конкурентів, що десятиліттями завойовували свої місця в кошиках покупців. Більше того, в бренду не було жодної історії стосунків із місцевими блогерами й пресою. Тому перед дистриб’ютором постала важлива й амбітна задача — підняти впізнаваність і імідж бренду. Необхідно було зав’язати теплі стосунки з пресою, донести до неї правильний меседж-бокс, продемонструвати техніку з нових лінійок BaByliss і BaByliss Men, підігріти інтерес до продуктів напередодні високого сезону продажів. 

Ідея

На етапі формування стратегії стало очевидним, що вирішити ці задачі онлайн неможливо. Потрібно було придумати настільки вагомий інфопривід для івенту, щоб гості, зваживши можливі ризики для здоров’я, таки наважилися відвідати захід. З іншого боку, це стимулювало створити на локації максимально безпечні умови, щоб виправдати величезний кредит довіри. 

Так з’явилася ідея New Year Photoshoot. Ми запросили редакторів «вигуляти» свої вечірні сукні й отримати б’юті-образи від стилістів конкурсу Miss Ukraine Universe. Звичайно, зачіски створювалися пристроями BaByliss, окрема зона з експозицією демонструвала весь асортимент бренду — жіночу й чоловічі лінійки. Після знайомства з технікою, створення б’юті-образу й келиха просеко, гості фотографувалися у професійного фешн-фотографа. 

Редактори приходили парами від одного медіа, кожна пара на конкретний час. Це дозволило уникнути скупчення великої кількості людей в закритому просторі. Маски, антисептики, температурний скринінг, тестування персоналу напередодні заходу — мастхев у 2020.

Реалізація

Захід став найемоційнішим з тих, що членам команди доводилося коли-небудь організовувати. Гості отримали особливий досвід, враження від якого, зважаючи на карантин, можна помножити на два. Хтось уперше потрапив в об’єктив професійного фотографа, хтось уперше вдягнув сукню, куплену до карантину, хтось мав змогу вперше поспілкуватися з новою колегою офлайн… 

При чому враження від івенту були пролонговані ще на кілька тижнів. Першу хвилю контенту в соцмережах зі згадуванням нашого бренду ми отримали в день проєкту, другу — після електронної розсилки фотографій, третю — після того, як роздрукували світлини й відправили їх напередодні Нового Року в якості привітання. Звичайно ж, ми отримали неймовірну кількість захоплених відгуків про техніку, PR-прояви в медіа й абсолютну лояльність редакторів. Все завдяки тому, що ми змогли створити для гостей додаткову емоційну цінність від івенту.

Що стосується результатів, які можна порахувати:

  • Біля 60 одиниць контенту в соцмережах, згенерованого редакторами
  • 22 публікації в медіа
  • Сукупні охоплення — 382 000 (+334% до KPI)
  • Індекс висвітлення в ЗМІ (за даними системи моніторингу Looqme) +1000% у IV кварталі (в порівнянні з ІІІ кварталом)

Після успішного дебюту в 2021 році команда проєкту планує удосконалити формат під блогерів — вони зможуть самостійно навчатися робити укладки як у салоні. Також є ідеї, як зробити презентації пристроїв онлайн для широкого загалу.

Команда проєкту:

MIRS
Максим Михайленко — керівник напрямку побутової техніки
Олена Зайкова — керівник відділу ПММ
Олександр Огоцький — продакт-менеджер
Олексій Биков — маркетинговий директор
Тамара Картозія — маркетолог
Христина Тульчинська — PR-менеджер
Анна Крищук, Марія Полянська — дизайн
Вікторія Булат — POSM-менеджер

Робота на локації:
Олеся Іскова — фешн-фотограф
Дарина Миронець — фотограф бекстейджу
Олексій Сатановський, BestStart production — відео
Анна Філімонова — імідж-мейкер, президент конкурсу Miss Ukraine Universe
Анастасія Золота, Олена Грушко — hair-стилісти
Єлизавета Генріх, Анна Устименко — мейк-ап

Расскажите друзьям про новость