06 Дек 2010, 13:05

Chevrolet сэкономил деньги и нарисовал билборд от руки

 

Дымящиеся, искореженные, 3D-билборды — этим уже никого не удивишь. Рекламщики из агентства Leo Burnett и Chevrolet решили особо не мудрствовать. Прямо на улице художник нарисовал синим маркером незамысловатую рекламу автомобилей.

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Слоган: «Мы сэкономили деньги, нарисовав эту рекламу от руки».

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео