Chevrolet сэкономил деньги и нарисовал билборд от руки
06 Дек 2010, 13:05

Chevrolet сэкономил деньги и нарисовал билборд от руки

 

Дымящиеся, искореженные, 3D-билборды — этим уже никого не удивишь. Рекламщики из агентства Leo Burnett и Chevrolet решили особо не мудрствовать. Прямо на улице художник нарисовал синим маркером незамысловатую рекламу автомобилей.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Слоган: «Мы сэкономили деньги, нарисовав эту рекламу от руки».

 

 

Расскажите друзьям про новость