05 Янв 2012, 07:41

Чем вдохновлялись креативщики: любимая реклама украинских рекламистов

В конце 2011 года MMR провел опрос игроков рынка, чтобы определить ТВ-ролики, принты и диджитал-кампании, которые запомнились и полюбились экспертам в 2011-м году.

Чем вдохновлялись креативщики: любимая реклама украинских рекламистов

 

В конце 2011 года MMR провел опрос игроков рынка, чтобы определить ТВ-ролики, принты и диджитал-кампании, которые запомнились и полюбились экспертам в 2011-м году.

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Лучшие ТВ-ролики


Bank Forum — Surprise, Ogilvy&Mather Ukraine

 

 

Bank Forum — Passion, Ogilvy&Mather Ukraine

 

 

Киевстар — I love Ukraine, Adventa Lowe

 

 

Киевстар — Отец, Adventa Lowe

 

 

Лучший принт


Bank Forum — Пятница по-немецки, Ogilvy&Mather Ukraine

 

 

Bank Forum — Истерика по-немецки, Ogilvy&Mather Ukraine

 

 

Серия принтов Volkswagen, Kaffeine Communications

 

 

 

          Лучшая диджитал-кампания

McDonald’s McBreakfast, Aimbulance

 

 

Nivea — Поющие в душе, ISD Group

 

 

 

В опросе принимали участие: ISD Group, Kaffeine Communications, Grape Ukraine, Escape Digital Marketing Group, Adventa LOWE, Mediacom  (Atlantic Group), DDM Studio, Scholz&Friends Kyiv, PROVID, Prodigi, Peppermint, Мичурин.

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео