#cheerstotolerance: бренд выпустил колу с «разными оттенками кожи».
13 Фев 2017, 16:13

#cheerstotolerance: бренд выпустил колу с «разными оттенками кожи».

Немецкий бренд ALI COLA запустил кампанию в поддержку разнообразия и предложил свои напитки с разным оттенком кожи. Вижуалы агентства  loved / thjnk  сопровождаются тэглайном «Отличные снаружи. Одинаковые внутри» и хэштегом #cheerstotolerance.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость