Частка «платників в Інтернеті» в Україні зросла
28 Май 2021, 17:27

Частка «платників в Інтернеті» в Україні зросла

Про це свідчать дані дослідження Kantar MMІ Україна.

У березні 2021 року вже 62% українських інтернет-користувачів у віці 16-65 років декларували, що сплачували товари та послуги через Інтернет. Це на 22% більше в порівнянні з докарантинним початком 2020 року. Ріст відбувся завдяки частці активних «платників в Інтернеті» – тих, хто оплачує товари та послуги в інтернеті хоча б раз на місяць: у березні 2020 року їх було 29%, а в 2021 році стало 43%.

Оплата в

Найактивніші користувачі е-платежів – люди у віці 30-39 та 40-54 років. Їм більш притаманно оплачувати товари та послуги через Інтернет, аніж населенню у цілому. Серед цих аудиторій частка «платників в Інтернеті» за рік виросла найбільше – з 54% до 71% та з 50% до 70% відповідно.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Оплата телефоном

47% інтернет-користувачів у віці 16-65 років в містах з населенням 50К+ оплачує товари та послуги телефононом. Серед жителів Києва таких вже 51%.

Частка тих, хто платить телефоном кожного місяця, виросла з 25% до 33% (приріст 32%). Серед фінансово активної аудиторії у віці 30-39 років частка тих, хто платить телефоном щонайменше раз на місяць, виросла з 27% до 42%.

Також стрімкий ріст безконтактних оплат телефоном за 6 місяців продемонстрували жителі великих міст з населенням 500 тисяч і більше – з 40% до 48%.

Варто зауважити, що нині відсутні непоборні бар’єри до розрахунків в інтернеті для більшості опитаних. 40% тих, хто не здійснював оплати в інтернеті, кажуть, що просто «не було необхідності». Лише 6% опитаних вважають, що це небезпечно.

«Розрахунки в інтернеті та безконтактні платежі стають буденністю для українського споживача. Головне, щоб розвиток платіжної інфраструктури в нашій країні не зупинявся», — зауважила Ольга Капустян, Керівниця проєкту Kantar MMI.

Расскажите друзьям про новость