Національний маркетплейс АЛЛО вирішив відзначити Китайський Новий рік із таким же розмахом, як і в Китаї, та провести інтегровану рекламну кампанію Дні Китаю «Чайніз тайм» – з 1 до 12 лютого. Занурення у традиції Піднебесної, чайні церемонії в магазинах, квест із ребусами, кампанія 360о та, звичайно ж, знижки – Китайський Новий рік в АЛЛО став новим стратегічним флайтом маркетингових комунікацій компанії.
Квест у соцмережах АЛЛО
Загадки та ребуси – невід’ємний атрибут китайської культури, а також дієвий інструмент гейміфікації у маркетингу. Компанія вирішила заінтригувати клієнтів та запропонувала знайти зашифровані товари зі знижкою 50%, залучивши власні медіа – соцмережі та сайт.
Першого ж дня клієнти АЛЛО виявили неабияку активність – знайшли та розкупили акційний товар (ним був шуруповерт) лише за перші дві години.
Гра з переодяганням
Костюмовані маскаради – одна з традицій святкування Нового року у Китаї, АЛЛО запропонувала долучитися до неї й українцям. Відвідувачі, котрі прийдуть до магазинів АЛЛО, АЛЛО МАХ чи Mi Store 1-7 лютого у китайському етнокостюмі чи в образі, що містить традиційну китайську атрибутику, можуть отримати знижку до 30%. Завітавши у китайському національному костюмі, можна придбати, наприклад, навушники брендів Huawei, Amazfit, 1More, OPPO зі знижкою 15% чи техноаксесуари зі знижкою 30%.
І вже у перші два дні декілька шанувальників костюмованих вечірок скористалися можливістю дисконту.
«Чайніз тайм» в АЛЛО: китайські чайні церемонії
Як же Китай без чаю? Команда маркетингу вирішила, що BTL буває атмосферним та персоніфікованим, та запросила клієнтів на китайські традиційні чайні церемонії у найбільших магазинах АЛЛО MAX.
Вісім чайних церемоній, якими Китай відомий всьому світу, відбуваються безкоштовно для всіх охочих з 1 до 10 лютого у торгово-розважальних центрах Києва, Львова, Дніпра, Чернігова та Луцька. Вдень на вході до цих магазинів відвідувачів зустрічає аніматор у китайському вбранні, а у зоні Smart Home чайний майстер проводить чайну церемонію, розповідає про історію чаю, демонструє, як правильно заварювати та пити китайський чай. Гості можуть продегустувати до п’яти видів чаю, і вже десятки клієнтів скористалися пропозицією порелаксувати посеред буденного дня.