25 Апр 2019, 06:30

Casta винайшов сленг #kyivcockney для нової рекламної кампанії

Bees and honey — money. Light and dark — park. True till death — breath.
Це не Шекспір, не Беккет, і навіть не Франко, а лондонський сленг, що став культурним надбанням не менше, ніж сонети класиків. Його назва  cockney, і він ліг в основу нової кампанії Casta, українського бренду окулярів.
Все дійсно почалося з Англії, де відкрився перший магазин. Розмовляючи з британською молоддю однією мовою – мовою енергії та бунтарства – вдалося стати своїми і там, тепер черга за нами.
Для популяризації Casta на українських теренах був потрібен свій ключ: так команда креативної агенції MADCATS вигадала #kyivcockney. Це фрази, що римуються із словом «окуляри» та розкривають ситуації, в яких людям вони необхідні – в клубі, в барі, на пляжі та й просто так. Тут молода аудиторія впізнає себе і бачить, що Casta – з тієї ж тусовки. А ще це інтерактив: кожен може придумати свою київкокні-риму і стати носієм новоствореного сленгу. Вийшовши за межі рекламних форматів в сферу повсякденного вжитку, ці фрази множаться й поширюються, роблячи кампанію масовою, а комунікацію – фактично безкоштовною. Далі вона живе своїм життям, втім ще краще виконуючи свою функцію: лояльність до бренду та впізнаваність прогресують автономно силами молоді і вже без впливу ззовні.
Круто, коли вдається зробити річ, що не тільки подобається, а й підхоплюється аудиторією, входить в її лексикон. Така комунікація – щира і приносить задоволення всім, разом із тим виконуючи свою основну задачу – ріст бренду.
Casta росте.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео