CASES змінює дизайн та перетворюється на професійну соцмережу
21 Окт 2021, 16:59

CASES змінює дизайн та перетворюється на професійну соцмережу

20 жовтня команда українського стартапу CASES презентувала розробку, над якою працювала протягом останнього року — професійну соцмережу для креативних індустрій. На платформі організації та фахівці матимуть можливості ділитись новинами, вести блоги, портфоліо, знаходити замовників та публікувати вакансії. Амбіція стартапу — стати одним з головних майданчиків для креативних індустрій в світі.

CASES починались як нішеве медіа для креативних індустрій. Автором ідеї був Анатолій Попель. За початковим задумом, на медіа мали публікуватись лише матеріали про креативні-індустрії в форматі кейс-стаді. Досить швидко команда зрозуміла, що початкова амбіція щодня публікувати новий матеріал потребувала б залучити до команди великий штат журналістів та редакторів.

«Ідея масштабування за рахунок збільшення творчого штату мені не сподобалась. Я розумів, що так ми будемо рухатись дуже повільно, і зрештою нам може просто не стати сил утримувати стільки людей. Тому ми вирішили спробувати альтернативну ідею — зробити ставку на автоматизацію і створити медіа взагалі без журналістів та редакторів», — розповідає Анатолій.

Так медіа CASES перетворилося на першу в Україні UGC-платформу для креативних індустрій. Представники креативних бізнесів могли вільно реєструватись та створювати контент. Причому в оновленій платформі з’явилась також можливість публікувати не лише кейси, але й новини та блоги.

 За час існування проєкту CASES вдалось залучити на платформу понад 1250 організацій з усієї України, серед яких рекламні агенції, стартапи, дизайн-студії, продакшени, ІТ-компанії.

І тепер CASES стає соцмережею. Вже 1 грудня дизайн стане доступним на основному домені, а до цього часу можна тестувати новий інтерфейс за посиланням: https://cases.media/new. Повноцінний запуск платформи очікується вже 1 грудня цього року.

«З глибинних інтерв’ю, які ми проводили серед представників креативних індустрій, ми знаємо, що три ключові виклики, з якими стикається кожний бізнес в цій галузі — популяризація, пошук замовлень і пошук талантів. Ми прагнемо створити такий інтерфейс, в якому будуть відповіді на кожен з цих викликів. Через один інтерфейс компанія зможе ділитись новими роботами, статтями, новинами, і в ньому ж — знаходити нові контракти та шукати нових фахівців», — пояснює Анатолій Попель.

Для користувачів CASES пропонує зручну персоналізовану стрічку матеріалів. Кожен користувач матиме можливість обрати для себе ті галузі креативних індустрій, що цікаві особисто йому, підписуватись на цікаві їм профілі і відписуватись від нецікавих. До того ж, кожен фахівець матиме можливість обирати який тип контенту він хоче бачити в своїй стрічці.

«Це дозволить користувачам впливати на якість контенту в соцмережі. Контент, що неналежно оформлений, неграмотно написаний чи просто нецікавий зникатиме з ваших стрічок. А наявність механізмів передплати захистить вас від необхідності бачити нецікавий вам контент в форматі реклами», — каже Анатолій Попель.

Команда CASES планує вже в наступному році залучати на платформу і користувачів, і замовників з англомовного сегменту.

Расскажите друзьям про новость