02 Июл 2012, 11:13

Cannes Overtime: Послесловие к прошедшему фестивалю в Каннах

MMR подводит итоги каннского дневника Cannes Overtime от "АДВ-групп".

Cannes Overtime: Послесловие к прошедшему фестивалю в Каннах

На прошлой неделе завершился 59-й фестиваль Cannes Lions, который в этом году назывался «Международный фестиваль креативности». MMR внимательно следил за происходящими событиями вместе с Группой АДВ Украина, сотрудники которой массово выехали на Лазурный берег и делились своими впечатлениями в коллективном блоге. Сейчас мы подводим итоги и публикуем общие впечатления каннских блогеров из Группы АДВ Украина о фестивале.

 

Сергий Урын,

Управляющий директор креативного агентства  THINK! McCann Erickson

 

«Новою виявилася назва: це вже International Festival of Creativity, — а не Festival of Advertising як 58 років поспіль до 2012. Зміна назви, мабуть, вплинула на набір спікерів: цікавий Alain de Botton, і звичайно надихаючий неперевершений Білл Клінтон, який розповів про своє бачення того, як реклама може змінити світ. Поява нових категорій Branded Content and Entertainment та Mobile, відповідно до загальних трендів розвитку індустрії.

 

Гран-прі виявилося несподіванкою для багатьох (агенція Droga 5 з Нью-Йорку) виграла не з просто з кампанією, роликом чи візуальним елементом, а з простим ефективним рішенням конкретного завдання.  

 

Гран-прі: Droga 5 — показовий кейс ефективного креативу та ширшого сприйняття завдань індустрії, Procter&Gamble кампанія до Олімпіади — масштабний проект, що працює на весь портфель клієнта.

 

Не покидає відчуття що це «не наше свято». Я навіть не про Україну, а про регіон Центральна та Східна Європа. Чи з причини малої кількості заявок агенцій з регіону які дістались хоча б шорт листа, чи з кількості бразильців-китайців-британців на фестивалі, загальне відчуття — «ми десь в стороні». Сторона, мабуть, наразі закінчується ФР-ами, Golden Hammera-ми та Drum-ми щонайвище. Добре це чи погано — сказати важко. Можливо, хто перший з українських агенцій отримає левеня, задасть нову планку для індустрії, а, можливо, просто витратить ресурси агенції на благо глобального рейтингу мережі (як деякі українські офіси мережевих агенцій). Хотілося б першого (задати планку), адже клієнтам від українського креативу який працює на вартість акцій глобальних рекламних холдингів користі — повний нуль.»

 

Юля Голота,

Заместитель директора по вопросам развития бизнеса креативного агентства THINK! McCann Erickson

 

Для меня фестиваль открыл то, что будущее рекламы за простыми и эффективными решениями, которые выходят далеко за рамки стандартного понимания рекламного ролика и даже рекламы как таковой. Доказательство этому не только хорошо известная кампания P&G «Спонсорство мам», а и получивший Гран-при кейс Droga 5, и работа для Guardian агентства ВВН

 

 

 

 


Дима Симонов,

Старший Арт-директор агентства интегрированных коммуникаций Adventa Lowe

 

«Особенно порадовало качество работ в разделах Press. В течении 3-х часов беспрерывного рассматривания работ в зале демонстрации у меня было смешанное чувство зависти и восхищения, а также мною овладело непреодолимое желание сделать нечто подобное в будущем».

 

 

 

 

Оля Мамаева,

Руководитель группы по работе с клиентами агентства интегрированных коммуникаций Adventa Lowe

 

«Новое открытие — это проект re-brief от Google, в котором собран микс старых креативов и переделан по- новому — дух захватывает. А вывод прост — всегда первична идея, а технология это лишь способ выразить идею по-новому.

 

Из агентств больше всего впечатлило лучшее независимое агентство года  Wieden and Kennedy , а Dan Wieden лучший рекламщик года. Оправданный выбор жюри фестиваля на 100%.

 

Еще впечатлил клиент — http://www.canneslions.com/inspiration/videos.cfm?media_id=1812»

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео