Cannes Lions: кампания Dove, отдающая дань медикам, получила Гран-при в категории Print & Publishing
22 Июн 2021, 12:17

Cannes Lions: кампания Dove, отдающая дань медикам, получила Гран-при в категории Print & Publishing

Жюри Print & Publishing возглавила Лиз Тейлор, креативный директор Leo Burnett, креативный директор Publicis Communications NA.

Всего было получено 1012 заявок. Были присуждены 1 Гран-при, 5 золотых, 9 серебряных и 15 бронзовых львов.

Гран-при досталось:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ogilvy London, Courage is Beautiful для Dove

Золото получили:

  • Ingo Stockholm Day 28, Day 32, Day 33, Day 35 для Burger King
  • McCann London, The Birth of Gaming Tourism для Xbox
  • Africa Sao Paulo, The Most Valuable News для Folha de S.Paulo
https://vimeo.com/548561930
  • Scholz & Friends Berlin, The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination для The Female Company
  • Ogilvy London, Courage is Beautiful для Dove

Расскажите друзьям про новость