Бюро Маркетингових Технологій розробили брендинг і рекламну кампанію щасливого печива
06 Янв 2022, 15:08

Бюро Маркетингових Технологій розробили брендинг і рекламну кампанію щасливого печива

В Бюро Маркетингових Технологій знайшли інсайт, за що саме споживачі полюбляють печиво і створили новий бренд Magїsto для українського виробника.

Вже на етапі досліджень в Бюро відмітили, що споживачі майже не запам’ятовують назву або бренд печива. Люди концентруються на емоціях, обставинах та моментах, при яких скуштували його. Хтось згадує про печиво, що спробував в Італії. А хтось про те, як зручно перекусити смаколиками у роздягальні спортзалу. Тому Magїsto, насамперед, створює атмосферу крутих позитивних емоцій.

Неймінг

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Назва Magїsto створена на базі інсайту. В Бюро Маркетингових Технологій сконцентрувались на тому, щоб назва була не тільки про печиво, а про «емоції в моменті». До того ж виявилось, що у перекладі з латині “magist” — класний, чудовий, вища ступінь щастя. Слоган, як головне повідомлення бренду, гармонійно склався в емпатію слів «Печиво щасливих людей!».

Логотип
Текстовий лого створено на основі рукописної каліграфії. Крім літер, лого містить зірочки, що підкреслюють чарівну назву бренду. Логотип має особливий грайливий настрій, круглі пензлеві форми та певну візуальну «класичність», яка створює довіру до бренду.

 Неймінг суббрендів підсилює емоції у кожній упаковці печива: Euphoria, Excite, Allure, Jinks, Joice, Rhapsody.

Бюро Маркетингових Технологій розробили рекламну кампанію для головних digital-майданчиків. Відеоконтент побудований навколо останньої коробки з печивом.

Расскажите друзьям про новость