Колір, який має форму: айдентика КиївПрайду 2020
25 Май 2020, 15:29

Колір, який має форму: айдентика КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: «Бути різними добре разом!». 

«З року в рік ми робимо найвидимішу та наймасштабнішу ЛГБТ+ подію країни, де кожен та кожна може висловити своє бажання бути різними і підтримати інших у цьому прагненні. Світ давно перестав ділитися на колір шкіри або форму очей, точно так само ми стираємо кордони між сексуальною орієнтацією та гендерною ідентичністю і об’єднуємо таких різних, але прекрасних людей довкола єдиної ідеї – вільної та рівноправної України для всіх, бо «Бути різними добре разом!”»,зазначила PR-менеджерка КиївПрайду Софія Лапіна.

Щоб максимально висвітлити тему, було оголошено відкритий конкурс для графічних дизайнерів, серед яких перемогло креативне агентство MOZGI Ideas.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми завжди відкриті до співпраці з організаціями та людьми, які борються проти будь-яких видів і проявів ксенофобії. Ідея рівності та свободи — частина нашої командної ідеї, а партнерство з КиївПрайд дозволило цій ідеї стати повноцінним проектом. 

У новій айдентиці ми, насамперед, правильно розмістили акценти: всі технічні й додаткові візуальні елементи пішли на другий план. Головна деталь — це 3D модель ліній, які переплітаються і де кожний колір має символічну форму. Ми подивилися на райдугу і райдужний прапор зсередини, надавши кольору сенсу через об’єм. В основі кожної лінії знаходяться графічні елементи, які візуально показують цінності, спільні для всіх нас. У цих мінімалістичних формах помістилися меседжі різних соціальних груп та культур.» поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI ideas.

Расскажите друзьям про новость