Колір, який має форму: айдентика КиївПрайду 2020
25 Май 2020, 15:29

Колір, який має форму: айдентика КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: «Бути різними добре разом!». 

«З року в рік ми робимо найвидимішу та наймасштабнішу ЛГБТ+ подію країни, де кожен та кожна може висловити своє бажання бути різними і підтримати інших у цьому прагненні. Світ давно перестав ділитися на колір шкіри або форму очей, точно так само ми стираємо кордони між сексуальною орієнтацією та гендерною ідентичністю і об’єднуємо таких різних, але прекрасних людей довкола єдиної ідеї – вільної та рівноправної України для всіх, бо «Бути різними добре разом!”»,зазначила PR-менеджерка КиївПрайду Софія Лапіна.

Щоб максимально висвітлити тему, було оголошено відкритий конкурс для графічних дизайнерів, серед яких перемогло креативне агентство MOZGI Ideas.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми завжди відкриті до співпраці з організаціями та людьми, які борються проти будь-яких видів і проявів ксенофобії. Ідея рівності та свободи — частина нашої командної ідеї, а партнерство з КиївПрайд дозволило цій ідеї стати повноцінним проектом. 

У новій айдентиці ми, насамперед, правильно розмістили акценти: всі технічні й додаткові візуальні елементи пішли на другий план. Головна деталь — це 3D модель ліній, які переплітаються і де кожний колір має символічну форму. Ми подивилися на райдугу і райдужний прапор зсередини, надавши кольору сенсу через об’єм. В основі кожної лінії знаходяться графічні елементи, які візуально показують цінності, спільні для всіх нас. У цих мінімалістичних формах помістилися меседжі різних соціальних груп та культур.» поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI ideas.

Расскажите друзьям про новость