Bud Light затронул тему гендерной идентичности в новом ролике.
16 Авг 2016, 08:16

Bud Light затронул тему гендерной идентичности в новом ролике.

Пивной бренд присоединился к Nike и Mini, высказавшись в поддержку гендерной идентичности в рекламе. В новом ролике от Wieden + Kennedy в рамках кампании, высмеивающей выборы, Эми Шумер и Сет Роген заявили, что ярлыки предназначены для пива, а не для людей.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость