Bud Light затронул тему гендерной идентичности в новом ролике.
16 Авг 2016, 08:16

Bud Light затронул тему гендерной идентичности в новом ролике.

Пивной бренд присоединился к Nike и Mini, высказавшись в поддержку гендерной идентичности в рекламе. В новом ролике от Wieden + Kennedy в рамках кампании, высмеивающей выборы, Эми Шумер и Сет Роген заявили, что ярлыки предназначены для пива, а не для людей.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel