16 Авг 2016, 08:16

Bud Light затронул тему гендерной идентичности в новом ролике.

Пивной бренд присоединился к Nike и Mini, высказавшись в поддержку гендерной идентичности в рекламе. В новом ролике от Wieden + Kennedy в рамках кампании, высмеивающей выборы, Эми Шумер и Сет Роген заявили, что ярлыки предназначены для пива, а не для людей.  

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео