«Будь спок за свого чотирилапого»: жартівлива реклама для серйозної послуги
29 Апр 2021, 17:33

«Будь спок за свого чотирилапого»: жартівлива реклама для серйозної послуги

 Український стартап SPOKK запустив іншуринг чотирилапих, а в Doris Advertising створили для нього рекламний креатив.

SPOKK відповідає за спокій — на такій території агенція вирішила просувати новий сервіс. Не тільки тому, що SPOKK — це від сленгового «спок», «спокійність». А й тому, що в концепції є дослідницький бекграунд: спокій — дійсно намбер ван, що мотивує придбати страховий поліс. 

Це привело креативників до слогана «Будь спок за свого чотирилапого». У нього навмисне інтегрували [спок], щоб глибше прокачувати бренд на заявленій території і ширше працювати на впізнаваність. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рекламному відеоролику Doris Advertising адаптували меседж під різні посили й показали муд випадків, від яких реально страхує SPOKK. Однак це не ті кадри, що лякають, а кумедні сюжети, де власники впізнаватимуть своїх бешкетників, які ким тільки не бувають: то дослідники, то супергерої, то гуррррмани.

У такому ж ключі виконані й віжуали: кожен із них демонструє дотепну ситуацію, яка може ненароком трапитися із чотирилапим.

Расскажите друзьям про новость