Brown-Forman Ukraine розпочинає співпрацю з UM
28 Июл 2020, 11:19

Brown-Forman Ukraine розпочинає співпрацю з UM

Агенція розпочинає медійне обслуговування двох ключових брендів компанії - Jack Daniel's та Finlandia Vodka.

Комунікаційна агенція UM перемогла в тендері на медійне обслуговування компанії Brown-Forman Ukraine, яка спеціалізується на бізнесі преміальних алкогольних напоїв. Агенція буде працювати над просуванням брендів Jack Daniel’s та Finlandia Vodka в Україні. 

«Це був тривалий процес. Ми шукали не лише медіа-агенцію, а й надійного партнера. Jack Daniel’s та Finlandia Vodka – великі бренди міжнародного рівня з історією, але крім цього ще й лідери ринку преміального алкоголю. Тож завдання бренд-команди разом з агенцією-партнером – не просто втримати «планку», але й привернути увагу нових споживачів до наших брендів й виростити бізнес. Рівень експертизи, взаємодії та стратегічного планування UM справив на нас враження під час брифінгу, підготовки та фінальної презентації. Вирішальним важелем стала стратегія, спрямована на досягнення KPIs наших брендів. Ми віримо, що UM гідний партнер для реалізації складних стратегічних рішень» – прокоментували представники маркетингу Brown-Forman Ukraine.

“Тендери такого рівня – завжди подія для рекламного ринку. А для агенції – це справжній іспит на витримку на довгій дистанції, адже все – від вигляду презентації до розрахунку фінального KPI, має бути відпрацьовано найкращим чином. Наша команда надзвичайно надихнулась брендами Brown-Forman, ми відчули себе бренд-амбасадорами і думали як споживач. Наразі вже розпочато роботу по просуванню брендів і вона не менш захоплююча, ніж тендерний процес. Впевнена, що робота з Brown-Forman Ukraine – це початок довгострокового плідного партнерства. ” – Анна Драгунова, Managing Director UM.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость