Бритвы Gillette испытали на акулах
02 Авг 2011, 06:47

Бритвы Gillette испытали на акулах

 

Агентство BBDO NY провело для бритв Gillette опасный подводный эксперимент.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

В основу необычного опыта были положены исследования ученых, утверждающие, что акулы могут почуять каплю крови за четверть мили. В рамках «Самого опасного бритья в мире» (World’s Scariest Shave) два отважных добровольца рискнули опуститься на глубину и побриться бритвами Gillette: один аквалангист использовал одноразовый станок, другой Fusion Proglide. Слоган: Меньше порезов.

 

Расскажите друзьям про новость