Протягом грудня-січня Олівер Марлоу, Джим Рівз та Керсті Гроус проведуть двох модульний тренінг з дизайн-менеджменту. Програма орієнтована на продуктових та промислових дизайнерів, бренд-менеджерів, маркетологів та продакт менеджерів які займаються проектами у сфері креативної економіки.
Тренінг допоможе cтруктурувати та спланувати процес дизайну; зрозуміти та враховувати точку зору кінцевих споживачів в процесі дизайну; підготувати брифи для дизайнерів, технологів та інших учасників дизайн-процесу; визначати можливості для інновацій.
Програма тренінгу поділена на два дводенні модулі: перший модуль 17-18 грудня, другий модуль 15-16 січня.
Дизайн-студія TILT працює у сфері архітектури і дизайну, та спеціалізується на розробці проектів для закладів охорони здоров'я, соціокультурних об’єктів та робочих просторів. Ще один напрям роботи студії — це дизайн предметів інтер’єру. У 2016 році в TILT випустили книгу «Spaces for Innovation: The Design and Science of Inspiring Environments» про вплив робочого простору на креативність.
- Олівер Марлоу (Oliver Marlow) — креативний директор, співзасновник дизайн-студії TILT;
- Джим Рівз (Jim Reeves) — технічний директор TILT, консультант з дизайну продукту;
- Керсті Гроус (Kursty Groves) — консультант з інновацій, автор книг про дизайн середовища.
Більше про тренінг можна дізнатися на сторінці події. Участь у тренінговій програмі складає 3600 грн. Реєстрація відкрита до 14 грудня за посиланням.
Програма реалізується Центром підтримки бізнесу у м. Львів, заснованим на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks у рамках ініціативи #EU4Business за підтримки ЄБРР.