Спеціально до всесвітнього чемпіонату з Dota2 «The International 2019 · TI9», який проходить в ці дні в Шанхаї, бренд Borjomi випустив одну з перших в історії брендових інстаграм-масок.
Можливість створювати такі маски зовсім недавно з'явилася в популярній соціальній мережі і одразу ж злетіла в топ самих хайпових «фішок» Інстаграм.
Borjomi використовував цей інструмент, як в рекламних цілях бренду, так і для підтримки однієї зі своїх найулюбленіших комунікативних активностей — міжнародних чемпіонатів з гри Dota2.
Нагадаємо, що Borjomi також активно cпівпрацює з всесвітньовідомою командою NaVi, яка успішно виступає на чемпіонаті і є партнером всіх трансляцій змагання на одному з найпопулярніших серед кіберспортивних каналів — Maincast.