Бренд Stick’n призывает своих пользователей забыть о сроках и работе
21 Фев 2011, 09:38

Бренд Stick’n призывает своих пользователей забыть о сроках и работе

 

Бренд Stick’n запустил продолжение глобальной кампании под названием «Дедлайн». Съемки stop motion для компании прошли в 11 городах в течение 40 дней, задействовав 2 людей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

The making of Sticking Close to You

 

Расскажите друзьям про новость