Бренд Апетитна запустив парфуми з ароматом шашлику до Дня захоханих
11 Фев 2022, 17:00

Бренд Апетитна запустив парфуми з ароматом шашлику до Дня захоханих

До Дня закоханих бренд ready-to-cook продуктів Наша Ряба Апетитна в колаборації з американським парфумерним брендом Demeter Fragrance Library представили незвичний та надзвичайний ароматом — «Еаu de Chashlyk»

В компанії прокоментували, що Еаu de Chashlyk — це аромат палкого кохання з відтінком маринованої курочки,  пряними спеціями та нотками диму. Брендована упаковка із вогняною тканиною створює відчуття багаття, а дерев’яна кришка флакону схожа на ручку гриль-решітки. Парфум підійде як для чоловіків, так і для жінок – унісекс.

Нам подобаються сміливі й нестандартні колаборації. Ми хочемо своїм продуктом не лише смачно нагодувати наших споживачів, але й додати трішки більше фану в їхнє життя . До того ж, такий аромат точно не залишить нікого байдужим
Олексій Безуглий
директор Департаменту маркетингу МХП

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость