«Боржомі» встановила власну сцену на Atlas Weekend
10 Июл 2019, 13:38

«Боржомі» встановила власну сцену на Atlas Weekend

«Боржомі» вдруге стала партнером міжнародного фестивалю Atlas Weekend. Цього року вода з характером має свою окрему сцену — Borjomi Active Stage, яка стане однією з найактивніших атракцій музичного фестивалю. 

Протягом 6 днів гості зможуть зануритись з головою у світ драйвових розваг та отримати максимум насолоди від життя!

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В зоні Borjomi Active Stage можна:

  • Навчитися тримати баланс, спробувавши слеклайн та баланс-борд 
  • Показати характер на рампі
  • Затусити на Party by Z-Games
  • Відвідати літній пляжний бар з гойдалками Borjomi Serf Bar
  • «Спіймати хвилю» на surf-VR та зробити найкрутіше 360⁰-селфі в Serf Photozone
  • Відпочити на вечорах serf-кіно

Родзинкою Borjomi Active Stage стане SUP pool-басейн, де можна буде навчитися балансувати на Sup-борді! 

Пропуском на найкрутішу зону фестивалю стане Atlas-на банка прохолодного «Боржомі» у лімітованій серії – з логотипом фестивалю, створена спеціально для Atlas Weekend 2019. 

«Ми раді другий рік поспіль бути партнерами наймасштабнішої та знакової музичної події – фестивалю Atlas Weekend, і нам, безумовно, приємно вдруге стати його частиною та створити лімітовану серію стильної фестивальної банки з фірмовим оленем – розповіла Cвітлана Руденко, старший бренд-менеджер IDS Borjomi Ukraine. – Ймовірніше за все, кожен із нас бодай раз бажав спробувати свої сили у чомусь новому. «Боржомі» надасть своїм фанам таку можливість і пропонує гостям фестивалю проявити свій характер, випробувавши себе в зонах Borjomi Active Stage та отримати нові круті враження». 

Новий «Боржомі» з ексклюзивним дизайном буде доступним у всіх точках продажу безпосередньо на території фестивалю – з 9 по 14 липня, а також в роздрібній мережі м.Києва в липні 2019 року. Нагадаємо, банки «Боржомі» перевдягнулись у літній дизайн.  

 

Расскажите друзьям про новость