«Боржомі» встановила власну сцену на Atlas Weekend
10 Июл 2019, 13:38

«Боржомі» встановила власну сцену на Atlas Weekend

«Боржомі» вдруге стала партнером міжнародного фестивалю Atlas Weekend. Цього року вода з характером має свою окрему сцену — Borjomi Active Stage, яка стане однією з найактивніших атракцій музичного фестивалю. 

Протягом 6 днів гості зможуть зануритись з головою у світ драйвових розваг та отримати максимум насолоди від життя!

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В зоні Borjomi Active Stage можна:

  • Навчитися тримати баланс, спробувавши слеклайн та баланс-борд 
  • Показати характер на рампі
  • Затусити на Party by Z-Games
  • Відвідати літній пляжний бар з гойдалками Borjomi Serf Bar
  • «Спіймати хвилю» на surf-VR та зробити найкрутіше 360⁰-селфі в Serf Photozone
  • Відпочити на вечорах serf-кіно

Родзинкою Borjomi Active Stage стане SUP pool-басейн, де можна буде навчитися балансувати на Sup-борді! 

Пропуском на найкрутішу зону фестивалю стане Atlas-на банка прохолодного «Боржомі» у лімітованій серії – з логотипом фестивалю, створена спеціально для Atlas Weekend 2019. 

«Ми раді другий рік поспіль бути партнерами наймасштабнішої та знакової музичної події – фестивалю Atlas Weekend, і нам, безумовно, приємно вдруге стати його частиною та створити лімітовану серію стильної фестивальної банки з фірмовим оленем – розповіла Cвітлана Руденко, старший бренд-менеджер IDS Borjomi Ukraine. – Ймовірніше за все, кожен із нас бодай раз бажав спробувати свої сили у чомусь новому. «Боржомі» надасть своїм фанам таку можливість і пропонує гостям фестивалю проявити свій характер, випробувавши себе в зонах Borjomi Active Stage та отримати нові круті враження». 

Новий «Боржомі» з ексклюзивним дизайном буде доступним у всіх точках продажу безпосередньо на території фестивалю – з 9 по 14 липня, а також в роздрібній мережі м.Києва в липні 2019 року. Нагадаємо, банки «Боржомі» перевдягнулись у літній дизайн.  

 

Расскажите друзьям про новость