Кожному своє літо. Для Borjomi створили літній дизайн банки
10 Июл 2019, 08:13

Кожному своє літо. Для Borjomi створили літній дизайн банки

Агентство Banda перевдягнули зимову банку Borjomi у легкий літній лук, де можна знайти щось особисто про себе. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Для кожного літо має свій особливий характер. Для когось це підкорення неслухняних хвиль, для декого — теревені з друзями біля кастріка, а хтось ранковою пробіжкою по крихкому пляжу. Всі ці, іноді невловимі миті та набагато більше можна знайти на баночці Borjomi. Щоб потім взимку її знайти та заново поринути в своє літо», — відзначено на сайті агентства. 

Расскажите друзьям про новость