Хвороби серця є поширеними серед молодих жінок. В Україні щороку тисячі жінок, які прагнуть стати мамами, ризикують життям через складні серцево-судинні патології, а у часи COVID-пандемії ця ситуація стала ще болючішою. Відділення акушерської кардіології Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова є унікальним та єдиним в Україні місцем, де жінки з хворобами серця можуть народити безпечно, а команда лікарів — надати допомогу новонародженим малюкам з вадами серця. Тут запустили спеціальну програму та відділення “акушерська кардіологія”. Для того, аби відділення запрацювало наповну та отримало необхідне устаткування — телеканал 1+1, що має велику соціальну місію, ініціював спеціальну кампанію.
У жовтні 2021 року до нового сезону інфотейнмент-шоу «Твій день» спільно з благодійним фондом «Крона» та компанією «Ніко Мегаполіс» команда запустила благодійну справу «Твоя мрія», яка тривала до 15 грудня. Мета – обладнати в Інституті Амосова спеціальні післяпологові палати інтенсивної терапії для мам і новонароджених у відділенні “акушерська кардіологія”.
Під час досліджень глядачі шоу Твій День розповіли про найбажанішу мрію — мати маленьку червону машинку. Це надихнуло показати силу добра: якщо чекаєш на диво — стань дивом для інших. Аудиторія отримала можливість здійснити свою мрію про новеньке авто, прийшовши на допомогу тим, хто цього потребує — мамам і немовлятам з вадами серця. Усі охочі могли долучитися до ініціативи, здійснивши благодійний внесок від 200 грн на сайті mriya.1plus1.ua, і отримати шанс виграти нову маленьку червону машинку.
Першочергово команда мала мету — закупити дві реанімаційні системи для немовлят. Та активність глядачів була вибуховою. Лише за перший тиждень вдалося зібрати 1 млн грн – внески надходили щотри хвилини, а сайт тричі не витримував навантаження! Таким чином, перевершивши сподівання у зборі, команда проєкту взялася обладнати все відділення.
У прямих включеннях з лікарні телеведучі «Твій день» розповідали неймовірні історії жінок, які народжували у відділенні акушерської кардіології та вітали з появою на світ довгоочікуваних немовлят. Ведучі також звітували про передане обладнання та демонстрували його в дії. Вся країна зцілювала серця мам і немовлят разом!
Під час благодійної справи вдалося зібрати рекордні 3 817 863 грн та усього понад 17 000 донатів на різну суму. Рухали марафон та дякували українцям за велике добре серце телезірки 1+1 Влад Яма, Стася Ровінська, Володимир Рабчун, Ірина Ванникова, Руслана Писанка, Тімур Мірошниченко, Соломія Вітвіцька, Єгор Гордєєв, Лідія Таран, Неля Шовкопляс, Руслан Сенічкін, Святослав Гринчук, Олександр Попов, Людмила Барбір, Юрій Горбунов, а також MONATIK, Ольга Сумська, Юрій Ткач, зірки TikTok Top Team House, Сергій Бабкін, Wellboy, Олена Шоптенко, Ірина Федишин, Андре Тан, Катерина Осадча та інші.
Глядачі не просто змагалися за авто, а творили історію змін. У час новорічних див 21 грудня відбувся фінал благодійної справи «Твоя мрія». Власницею червоної автівки стала постійна глядачка 1+1 – викладачка Аліна Жданова з Києва, дружина військового, мама 11-річної доньки.
Партнерами проєкту стали банк Credit Agricole, «Епіцентр», Bigmedia та надали ще 10 подарунків. За прозорістю розіграшу стежили незалежні аудитори з Bayker Tilly, британської компанії, яка входить до ТОП-10 аудиторів світу.
Завершенням благодійної справи стала закупівля двох реанімаційних систем для немовлят Lifetherm 2002 та спеціальних медичних тумб, апарату для штучної вентиляції легенів, хірургічного аспіратора, білірубінометра та лампи для фототерапії. За планом передачі у подальшому: УЗД-апарат, спеціальні ліжка та меблі, обладнання навчальної лабораторії із симуляційним обладнанням.
Головними каналами комунікації ініціативи стали сім різних майданчиків: сайт «Твоя мрія»: mriya.1plus1.ua, ефіри та соціальні мережі шоу «Твій день», «Сніданок з 1+1», ТСН, телеканалу 1+1, сторінка «Твоя мрія» у TikTok, соціальні мережі ведучих та залучених зірок шоу-бізнесу, друковані та онлайн-ЗМІ, зовнішня реклама.
Результати проєкту:
- 3 млн 817 тис. 863 грн коштів забрано
- 40+ зірок шоу-бізнесу долучилися та підтримали благодійну справу. Серед них: MONATIK, Ольга Сумська, Сергій Бабкін, Wellboy, Ірина Федишин, Андре Тан, Катерина Осадча та інші
- 18 млн людей – охоплення за 30 днів кампанії зовнішньої реклами, яка включала 21 борд у Житомирі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Чернівцях та найбільші відеоборди у Києві, надані безкоштовно партнером Bigmedia
- 50+ відео сюжетів та прямих включень у «Твій день», «Сніданок з 1+1» та ТСН
- 50+ розміщених публікацій в інтернет- та друкованих ЗМІ про благодійну справу «Твоя мрія» та спеціальна рубрика на одному з найрейтинговіших за переглядами інтернет-ресурсі Clutch
- 300+ публікацій у соціальних мережах
- 2 млн – загальне охоплення публікацій у соціальних мережах
- 3,5 млн – охоплення «Твоя мрія» у ТікТок. Створено окрему сторінку та особливий танець маленької червоної машинки
- Червона машинка виїхала на головний паркет країни у шоу «Танці з зірками» у найочікуванішому випуску – суперфіналі
- Відзнака від фандрайзингової платформи онлайн-благодійності dobro.ua
Команда проєкту:
Ольга Гудзь — керівник управління PR 1+1
Людмила Міхно — керівник відділу просування зірок 1+1, автор ідеї
Дар’я Більмач — PR-менеджер зірок 1+1, координатор проєкту
Анастасія Сергієнко, Анна Федоренко, Ірина Пікуля — PR-менеджери 1+1
Віолета Терещенко — SMM,TikTok канал “Твоя мрія”
Ольга Головіна — головний редактор сайту 1+1