Бюро «Свідомо» назвало найближчі теми розслідувань
19 Авг 2008, 08:09

Бюро «Свідомо» назвало найближчі теми розслідувань

Віднині редактори видань, видавці яких входять до УАВПП, мають нову можливість – отримувати якісно підготовлені матеріали, результати незалежних журналістських розслідувань з Бюро Журналістських Розслідувань «Свідомо»

Бюро «Свідомо» назвало найближчі теми розслідувань

Віднині редактори видань, видавці яких входять до УАВПП, мають нову можливість – отримувати якісно підготовлені матеріали, результати незалежних журналістських розслідувань з Бюро Журналістських Розслідувань «Свідомо», очолюваного Єгором Соболєвим.

 

Нижче ми подаємо лист Єгора до УАВПП:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь


 

Дорогі колеги,

 

Хочу пояснити, хто ми і для чого це робимо.

 

  1. Незалежне бюро журналістських розслідувань «Свідомо» придумано трьома журналістами — мною, Максимом Біровашем (раніше – спецкор Бізнесу, тепер – журналіст Кореспондента) і Матвієм Нікітіним (раніше – керівник відділу розслідувань «Коммерсанта», тепер – в громадської організації). Ми всі мали досвід і бажання робити серйозну журналістику і при цьому не залежати від олігархів, політиків, і інших шановних панів. Ось так і народився проект.
  2. Ідея полягає у тому, щоб стати незалежним виробником розслідувань для якісних газет та журналів. При цьому, щоб аудиторії не перетиналися, на національному рівні право на друк наших розслідувань матиме лише одне видання – зараз це журнал «Корреспондент». На регіональному рівні з цією ж метою будемо узгоджувати права з кожним із Вас. Перевага надаватиметься виданням з кращою репутацією. Нам така схема дасть незалежне фінансування і масштабне  розповсюдження. Вам (ми дуже сподіваємося і будемо все робити для цього) – хорошої якості тексти, які легше зробити у Києві, ніж у регіонах.
  3. Наш фокус – на національних темах, які є важливими в будь-якому населеному пункті. Охорона здоров’я, особиста безпека, економічний добробут, освіта, національна безпека, демократія і знакові злочини – ось пріоритети, які ми для себе визначили. Щоб не бути абстрактним, перелічу 10 тем, які ми запланували на найближчі два місяці:

а) Чому пиво не алкоголь – про дивне регулювання напою, який став найпопулярнішим у підлітків;

б) Які висновки зроблені після смерті від краснухи – про вади системи вакцинації в Україні;

в) Як гральний бізнес охоплює Україну, а депутати нічого не роблять;

г) Які висновки військових з війни у Грузії;

д) Де застрягли обіцянки усіх політичних сил скасувати пільги депутатам і які пільги вже отримали представники усіх парламентських фракцій;

є) Як марнуються гроші на контрактну армію – про витрачання мільярдів на підбір контрактників, які за півроку йдуть;

ж) Як фармацевти мотивують лікарів виписувати потрібні ліки і куди дивиться МОЗ;

з) Коли впаде гривня – про катастрофічний стан торгівельного балансу, який загрожує швидкою девальвацією.

 

  1. Писати ми обіцяємо просто і доступно, використовувати лише перевірену інформацію. Усі розслідування будуть писатися як українською, так і російською мовами.
  2. Також усі розслідування вичитуватиме юрист Інституту масової інформації Роман Головенко. При необхідності він же ж захищатиме інтереси у суді (сподіваюся, цього не будеJ).
  3. Бюро будується не як закрита компанія, а як мережа. Ціль – об’єднати усіх найкращих журналістів-розслідувальників у столиці та регіонах. Об’єднати спільною базою контактів, інформації та юридичним захистом. Тобто бюро прагнутиме залучати під конкретні теми тих журналістів, хто в них краще розбирається. Одночасно буде кілька постійних авторів. Перша найнята у штат людина – Олександр Акименко (колишній журналіст програми «Агенти впливу» на Інтері).
  4. За тим, щоб ні я, ні інші журналісти не продалися слідкуватиме спеціально створена Наглядова Рада. До неї включені — ведучий «Свободи слова» Андрій Куликов, шеф-редактор «Телекритики» Наталія Лигачова, гендиректор УАВПП Олексій Погорєлов, директор ІМІ Вікторя Сюмар, директор Інституту медіа права Тарас Шевченко і керівник Інституту розвитку регіональної преси Олег Хоменок. Вони не редагуватимуть тексти, але знатимуть про кожну обрану тему та журналіста, що її розроблятиме. І матимуть право ветувати і перше, і друге.
  5. Фінансування перших розслідувань – з грошей Фонду «Відродження». Орієнтовно з 1 листопаду, коли ми вже налагодимо систему співпраці, якість та формат, ми запропонуємо Вам платну підписку.

 

З повагою,

 

Єгор Соболєв,

координатор бюро журналістських розслідувань «Свідомо»

 

 

За домовленістю з Єгором, УАВПП є єдиною організацією, членам якої будуть доступні результати розслідувань, виконаних Бюро Журналістських Розслідувань «Свідомо». Це означає, що жодне інше видання чи журналіст не зможуть отримати доступу до цих матеріалів.

 

 Бюро Журналістських Розслідувань «Свідомо» —запрошує до співпраці — адже розумні творчі особистості завжди зможуть знайти варіанти для досягнення домовленостей, вигідних обом сторонам.

 

Контактними особами по можливим питанням стосовно цієї нової можливості є:

— з боку Бюро — власне, Єгор Соболєв: 8 050 351-81-41, .

та

— з боку УАВПП – Ольга Басюк ( +38044-425-57-87).

Расскажите друзьям про новость