Щоб прорекламувати лізинг та кредити на розвиток від Приватбанку, креативники сформували комунікаційне повідомлення – бізнесу треба зміни. Поклали його на біт і створили мантру для підприємців. banda зробили структуру іміджевого ролика такою, щоб легко розбити його на декілька продуктових. У них детальніше розповіли про силу змін, яку дають кредити та лізинг від Привату.

Новое видео
15 Июл 2025
- Именные бутылки Coca-Cola превратили в призыв к поиску пропавших без вести
- «Вы здесь желанны»: Квебек пригласил в объятия американских туристов
- Аудиобрендинг IKEA: звуки мебели превратили в музыку
- McDonald’s превратил жест набора текста в свой логотип
- В Нью-Йорке появился чайный автомат, побуждающий сделать перерыв
14 Июл 2025