Щоб прорекламувати лізинг та кредити на розвиток від Приватбанку, креативники сформували комунікаційне повідомлення – бізнесу треба зміни. Поклали його на біт і створили мантру для підприємців. banda зробили структуру іміджевого ролика такою, щоб легко розбити його на декілька продуктових. У них детальніше розповіли про силу змін, яку дають кредити та лізинг від Привату.
Новое видео
05 Июл 2024
- Tito’s підтримав рішення американців не їхати цього літа у відпустку
- Ролик Coca-Cola подчеркнул силу объятий и единения во время Олимпиады-2024
- Пикапы для ВСУ и «Місяць донорства»: еженедельный дайджест добрых дел
- Domino’s выпустил плейлист ИИ-треков о пицце пеперони
- Hellmann’s создал баночку для майонеза из бутылок конкурентов
- McDonald’s напомнил о своем присутствии в эмоциональный день переезда
- LEGO воспроизвел кадры триллера «Челюсти» с помощью деталей конструктора
- Немецкий город переименовали в честь Тейлор Свифт