Щоб прорекламувати лізинг та кредити на розвиток від Приватбанку, креативники сформували комунікаційне повідомлення – бізнесу треба зміни. Поклали його на біт і створили мантру для підприємців. banda зробили структуру іміджевого ролика такою, щоб легко розбити його на декілька продуктових. У них детальніше розповіли про силу змін, яку дають кредити та лізинг від Привату.
Новое видео
29 Мар 2023
- Евгений Клопотенко разорвал партнерские отношения с Александрой Фидкевич
- McDonald’s в Украине будет сотрудничать с еще одним сервисом доставки
- Nike відзначив річницю Air Max 1 запуском 3D-білборда
- Бренд glo™ запустив новий девайс Hyper X2 Air. До чого тут Ресурс легкості? R
- Білборди з перевернутим заходом та сходом сонця нагадали про дещо важливе
- Spotify дозволив створювати плейлисти за допомогою кількох слів
- Pepsi змінила лого вперше за 15 років
- Ирина Метнева: «Слишком сложные креативные решения не работают в социальной коммуникации»