Щоб прорекламувати лізинг та кредити на розвиток від Приватбанку, креативники сформували комунікаційне повідомлення – бізнесу треба зміни. Поклали його на біт і створили мантру для підприємців. banda зробили структуру іміджевого ролика такою, щоб легко розбити його на декілька продуктових. У них детальніше розповіли про силу змін, яку дають кредити та лізинг від Привату.
14 Май 2025
- Porsche выпустил кулинарную книгу
- Джастин Бибер выпустил чехол для телефона с держателем для косяка
- Жуткие ролики Apple показали, как компьютеры Mac упрощают жизнь студентов
- KFC выпустил мороженое с подливой
- Бренд игровых аксессуаров превратил кресло в колонку
- Родители продали право на именование своих детей местным компаниям в ролике банка
- «Отрубленная» голова, меньше сахара и скейт-легенда: Liquid Death снова шокировал рекламой
13 Май 2025