«Biz-TV Україна» розпочне цілодобове мовлення у вересні
Вже сьогодні телеканал «Biz—TV Україна» мовить у тестовому режимі, а у вересні планує розпочати цілодобове супутникове мовлення. Про це «Телекритику» повідомив головний редактор «Biz—TV Україна» Дмитро Рядков. «Дата виходу в ефір варіюється відповідно до технічних проблем, але у вересні точно будемо в ефірі», — запевнив він.
Основне програмне наповнення каналу, за словами пана Рядкова, становитимуть «найкращі хіти 80-90-х років». «Ми орієнтуємось на вікову категорію 23-45 років. Молодший вік – це ніша, яку зайняли інші музичні канали», — пояснює головред каналу. Будуть на каналі й музичні новини. «Все найсвіжіше буде в ефірі. Крім цього, в нас знову виходитиме програма «Українська двадцятка». Це програма, яка йшла на «Biz—TV Росія» — двадцять найсвіжіших і найкращих відеокліпів українських та російських виконавців», — каже Дмитро Рядков. Планується також запуск двох нових інформаційно-аналітичних проектів.
«Вони поки що стадії розробки, пілота. Ми спробуємо в цих програмах розкривати злободенні теми українського шоу-бізнесу”, — розповідає пан Рядков. — Також буде програма про те, як знімаються відеокліпи. Ми розповідатимемо про технічну сторону цього процесу, про те, що відбувалось за кадром, і який виходить відеопродукт. Далі буде програма «Своя сорочка» – лише українські відеокліпи. Цю програму, можливо, вестимуть зірки українського шоу-бізнесу. Програма «Лапша» буде розповідати дещо вигадані історії про зарубіжних виконавців. Візьмемо якусь новину, приміром про те, що Брітні Спірс підстриглась, додамо фантазії наших редакторів та журналістів, і з цього робитимемо щось смішне. Але найголовніше — це відеокліпи».
«Телекритика» вже повідомляла, що 15 травня продакшн-студія «Biz—TV» оголосила про запуск цілодобового музичного телеканалу.