14 Июн 2019, 12:30

«Битва креаторів» обрала переможця

13 червня 2019 року відбувся фінал креативного тендеру «Битва креаторів», у ході якого визначено найвлучнішу креативну стратегію для національної промокампанії, що сприятиме промоції української культури та її розвитку.
10 команд-фіналістів презентували свої ідеї перед розширеною панеллю журі (Експертне, Почесне, Медіа та ЗМІ) та аудиторією. Вага оцінки кожної з панелей дорівнювала коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників. Ще 25% значимості голосу надано аудиторії, яка долучилася до голосування у день заходу.
За підсумками голосування визначено переможця тендеру – команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко із креативною концепцією «Культура зближує». Ознайомитися із презентацією переможців можна тут.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

 

«Цього року “Битва креаторів” відбулася у вдосконаленому форматі. Нам спільно із колегами із Українського культурного фонду вдалося втілити в життя найпрозоріший механізм тендерного відбору і сподіваємося, що він набуде популярності в Україні, і не лише у креативній сфері, адже прозорий вибір – це фундамент розвитку суспільства.   Хочеться подякувати колегам із УКФ, які чітко прописали та змалювали питання брифу, USAID за підтримку “Битви креаторів” та всім нашим партнерам, завдяки яким відбувся конкурс», – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео