«Битва креаторів» обрала переможця
14 Июн 2019, 12:30

«Битва креаторів» обрала переможця

13 червня 2019 року відбувся фінал креативного тендеру «Битва креаторів», у ході якого визначено найвлучнішу креативну стратегію для національної промокампанії, що сприятиме промоції української культури та її розвитку.
10 команд-фіналістів презентували свої ідеї перед розширеною панеллю журі (Експертне, Почесне, Медіа та ЗМІ) та аудиторією. Вага оцінки кожної з панелей дорівнювала коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників. Ще 25% значимості голосу надано аудиторії, яка долучилася до голосування у день заходу.
За підсумками голосування визначено переможця тендеру – команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко із креативною концепцією «Культура зближує». Ознайомитися із презентацією переможців можна тут.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

«Цього року “Битва креаторів” відбулася у вдосконаленому форматі. Нам спільно із колегами із Українського культурного фонду вдалося втілити в життя найпрозоріший механізм тендерного відбору і сподіваємося, що він набуде популярності в Україні, і не лише у креативній сфері, адже прозорий вибір – це фундамент розвитку суспільства.   Хочеться подякувати колегам із УКФ, які чітко прописали та змалювали питання брифу, USAID за підтримку “Битви креаторів” та всім нашим партнерам, завдяки яким відбувся конкурс», – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні. 

Расскажите друзьям про новость