Brand Loft Agency розробили концепцію рекламної кампанії для сезону знижок: сценарій промо-ролика, indoor та outdoor комунікацію. Відеопродакшн реалізувала відеоагенція Lovivideo.
«Знижки в NOVUS — це не просто низька ціна, ми вкладаємо в них набагато більше: бажання подбати, дати можливість нашим покупцям приділити більше уваги для своєї сім’ї, подарувати більше радості, свята» — коментує Сергій Гуляєв, директор з маркетингу мережі NOVUS.
Brand Loft Agency представили концепт «Більшознижка». За допомогою гіперболізації продуктів у віжуалах передаються яскраві емоції.
«Головне повідомлення «Більшознижка — більше радості» тиражувалось за категоріями «Більшознижка — більше любові», «Більшознижка — більше свята». Так ми пов’язали товари та позитивні емоції, які наповнюють щастям та користю наше життя» — зазначає Бахіркіна Ірина, начальник відділу маркетингових комунікацій NOVUS.