15 Ноя 2019, 14:41

BILLA запускає програму лояльності «ВигоДа»

6 листопада 2019 року в мережі супермаркетів BILLA Україна запустилася програма лояльності, що гарантовано надає низькі ціни власникам карт.

Учасники  програми «ВигоДа» зможуть придбати більш ніж 500 товарів найпопулярніших торгових марок за гарантовано низькою ціною, які легко можна знайти за допомогою спеціальних зелених цінників. Постійні пропозиції знижок також будуть доступні на сайті компанії. Важливим показником чесної вигоди для учасників, стане те, що BILLA надасть можливість придбати товар за ціною дешевше за вказану, якщо покупець таку знайде.

Програма лояльності базується на принципі персоналізованих пропозицій. В CRM-системі мережі BILLA завдяки аналізу купівельної поведінки та вподобань користувачів карти «ВигоДа», буде сформований профіль кожного споживача.  

Крім персоналізованих пропозицій, учасників програми «ВигоДа» чекають постійні знижки до 25% на категорії улюблених товарів та знижка розміром 10% у день народження, якщо його дату було вказано при заповненні анкети. 

«Програма лояльності «ВигоДа» — важливий інструмент для рішення основних завдань бізнесу: залучення нових покупців, підвищення частоти контакту в сегменті постійних покупців та формування лояльної клієнтської бази шляхом персоналізації», — зазначила генеральний директор ПІІ «Білла-Україна» Оксана Мандзюк.

Карта програми лояльності «ВигоДа» безкоштовно видаватиметься після заповнення короткої анкети. Покупці можуть отримати анкету в будь-якому супермаркеті BILLA на території України або самостійно роздрукувати на сайті: заповнити в будь-який зручний час й обміняти на карту у касира. Власники карт отримуватимуть інформацію про активності, персоналізовані пропозиції та додаткові привілеї зручним для них способом, який буде обрано під час заповнення анкети (SMS, e-mail, месенджери тощо).

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео