Без частки «pr»: Gres Todorchuk стає комунікаційною агенцією
11 Дек 2020, 13:41
PR

Без частки «pr»: Gres Todorchuk стає комунікаційною агенцією

Компанія відмовляється від частки «pr» у своїй назві та стає комунікаційною агенцією. Операційною директоркою Gres Todorchuk призначена Дарія Любімова. 

Gres Todorchuk була заснована у 2015 році як агенція з фокусом діяльності на культурних, соціальних та освітніх ініціативах. За цей час команда Ярослави Гресь та Олександра Тодорчука реалізувала понад 80 проєктів для великого українського бізнесу, культурних і державних інституцій. У портфелі агенції — робота з Rozetka, Новою поштою, «Сільпо», Visa, Roche, «Моршинською», Borjomi, «1+1», Ґете-Інститутом, Малою академією наук, Антикорупційною ініціативою ЄС в Україні та ін.

У 2019 році на замовлення «Укрзалізниці» агенція створила інтерактивну експозицію Ukraine WOW, яка стала найвідвідуванішою виставкою в історії України. У 2020 році проєкти Gres Todorchuk отримали 19 номінацій премії Effie Ukraine, а також здобули світові нагороди Sabre Awards та European Excellence Awards

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Коригування дескриптора — логічне рішення, яке випливає не з того, що ми хотіли б робити, а з того, що ми вже робимо, — говорить Ярослава Гресь. — Упродовж п’яти років ми допомагаємо компаніям формулювати та підсвічувати їхні цінності, допомагаємо правильно транслювати їх на широкий загал і ставати лавмарками. Ми працюємо з репутаціями, лояльністю аудиторій та їхнім залученням, актуалізуємо важливі для брендів теми і  для цього послуговуємося всім арсеналом маркетингових інструментів: стратегічним консалтингом, проведенням досліджень, створенням івентів та експірієнсів, креативними кампаніями, дизайном, лончами проєктів та продуктів, медіасупроводом та іншими. Часто наші проєкти стають окремими брендами в рамках компаній, і їхня успішна робота — наша найбільша винагорода». 

«Останні два роки Дарія Любімова обіймала керівні посади в агенції. Одна з її ключових компетенцій — вміння керувати командами, запрошуючи до співпраці з Gres Todorchuk фахівців з різних галузей та у взаємодії досягати найвищих результатів, адже інколи над нашими проєктами працюють 100-200 людей одночасно, — коментує Олександр Тодорчук, керівний партнер Gres Todorchuk. — Ми переконані, що на позиції СОО вона зможе ще більше підсилити агенцію та розкрити свій управлінський потенціал».

Дарія Любімова працює в Gres Todorchuk понад чотири роки. Раніше вона обіймала посаду екаунт-директора. Під її керівництвом були створені чисельні проєкти агенції: від «Марафону для всіх» для Нової пошти до «Зіркової абетки» для ГО «Відчуй». 

Любімова прийшла в Gres Todorchuk з ритейлу — понад сім років вона працювала в компаніях Inditex та MD Fashion. 

«Я прийшла в Gres Todorchuk із зовсім іншої сфери діяльності. Була мотивована амбіцією змінювати світ. Минуло чотири роки, і я розумію, що знаходжуся на своєму місці. Сьогодні серед моїх ключових задач — систематизація бізнес-процесів, підтримка операційного ритму, надання найкращого клієнтського сервісу, система мотивацій та взаємодії для співробітників, які, як і я колись, прийшли до агенції змінювати світ», — ділиться планами Дарія Любімова.

Расскажите друзьям про новость