BetterMe просить користувачів «принести обітницю» любити себе
16 Июл 2021, 10:37

BetterMe просить користувачів «принести обітницю» любити себе

BetterMe, провідний розробник мобільних додатків у галузі здоров’я та фітнесу, запускає всесвітню кампанію VowToMyself, у якій просить користувачів «любити кожну свою складку та кожен недолік: тоді, коли це легко, і особливо у миті, коли любити себе важко».

Новий відеоманіфест BetterMe закликає нейтрально ставитися до свого тіла та цінувати його у будь-якій формі та за будь-якої ваги. Любити себе у дні, коли почуваєтесь прекрасними, як моделі Instagram, та дні, коли не хочеться жити — любити себе завжди, такими, якими ви є. На створення кампанії «VowToMyself» — справжнього маніфесту прийняття себе — BetterMe надихнули шлюбні обітниці.

Відеоманіфест «VowToMyself» — лише частина всесвітньої кампанії, покликаної стати натхненням для кожного. BetterMe розпочинає челендж у TikTok та створює маску в Instagram з надихаючими обітницями собі та своєму тілу. Також BetterMe запускає хештег #VowToMyself для тих, хто хоче публічно розповісти про свої наміри, щоб від них було важче відмовитися.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була розроблена BetterMe спільно з незалежною креативною агенцією DRAMA QUEEN. Відео зняте голландським режисером Беном Брандом та українською продакшн-студією tvlab. У ролику відображена історія пересічної дівчини, яка живе буденним життям і намагається прийняти себе.

Расскажите друзьям про новость